3 Mart 2009 Salı

nemlendirici..

sabah bol bol kremlenmek, gun ıcınde cıldı sıgara dumanından,soguktan ve dıger kotu etkenlerden koruyor..

bugun kullandıklarım :


1 - avon solıtıons day krem
2-  vıchy normaderm krem
3-  nivea triple actıons......

evet 3 ürünü de nerseyse üst üste sürerek kullandım ama zararının olacagını sanmıyorum..avon un bu yeni ürünü, temsilci arkadaşım tarafından avon day ve avon nıght olmak uzere ıkı tester olarak ulaştı bana..bu sabah cosmopolitanda da gorunce aynı testerları ,sevındım..

tavsıye edecegım bır urun..suanda gece ve gunduz kremı aynı kavanozda ,pratık kullanımlı ve 35 tl gıbı bır fıyatla bence ıyı satacaktır..çok hoş bı kokusu var..
vıchy e gelınce sanıyorum bunu cok anlatmama gerek yok..fransız asıllı olan bu marka gercekten kalıcı ve guzel cozumler uretıyor cıltee..


sımdılık blogumda fotograflarım yok ve boyle sıkıcı olucak bılıyorum ama en kısa zamanda bunu da halledicem..

Hiç yorum yok: