9 Şubat 2010 Salı

COSMED DOSYASI / post-1







Bir hafta kadar önce,cosmopolitan dergimin ocak sayısı elime ulaştığında,COSMED adlı yeni nesil ürünlerin reklamını gördüğümde heyecan duydum..benim amacıma (benim ve tüm çevremin genelde) hizmet edeceğine,reklamıyla kani olmaya başladığım COSMED firmasına hemen bir mail döşendim..:)
Sevgili NİLGÜN HANIM ,sağolsun,ürünlerinden cömert bir kuple:) postalayıverdi bana..pakedim ulaştığında hemen fotoğraflarını çekmeye başladım ve dayanamayıp,YOĞUN NEMLENDİRİCİ LOSYONU yüzüme boca ettim:)
ilk gözlemlediğim sonuç:
1- nemlendirme kapasitesi beklentimin üzerinde..vücut nemlendiricisini,yüzüme uyguladım-evet evet bunu da yaptım sonunda- VE SONUÇ GERÇEKTEN "neme doymuş"bir cilt..
2- Losyon,krem ve bilumum cilt bakım ürünlerinin ,benim için önemli olan ikinci kıstası yani koku performansı 10 üzerinden 10 puanı haketti..kaliteli,sağlık hissettiren ve tatlı bir koku,,asla ağır ve yapay değil..

Bu krem hakkındaki kısaca yazdığım bir post olacak..zira,daha sonra ürünleri kullandıkça ayrıntılı postlara vakit ayıracağım..
COSMED REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRESİ NİLGÜN YÜKSEL'e teşekkür telefonu açtığımda,dinamik,samimi ve ilgili bir ses buldum karşımda..
tekrar teşekkürler NİLGÜN HANIM..SEVGİLER..
*******cosmed postlarına hızla devam edeceğim,beni izlemeye devam edinn:)*******

Hiç yorum yok: