9 Şubat 2010 Salı

COSMED / post-7 / CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ




COSMED CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ
HPP özelliği ile hızla ve derinlemesine cildin alt abakalarına geçerek:
% 49 kollejen sentezini,
% 62 fibronektin senrtezini,
% 46 hyarulanik asit sentezini artırırlar..

cosmed cilt bakım ürünleri:
-yüz temizleme jeli
-yüz toniği
-yüz ve dekolte gündüz kremi
-yoğun vücut losyonu
-yüz dekolte ve göz kırışıklığı giderici gece kremleri..

cildi tahriş etmeden yumuşak bir temizlik sağlar..hızla ve derinlemesine emilir..içerdiği aktifler cildin alt tabakalarında da etkindir..cildin uzun süreli ve kalıcı olarak nem ihtiyacını karşılar..kırışıklıklara ve yaşlanmaya karşı koruyucu etki gösterir..onarıcı ve yenileyicidir..tüm cilt tiplerine uygundur..hipoallerjenik ve alkolsüzdür..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

2 ay önce tanıştım cosmed le ve hayatım allak bullak oldu.. o bahsedilen yüz yıkama jeli, toniği ve leke kremi... hepsini aldım salak gibi!! yüzümde tek tük siyah nokta şikayetiyle almıştım ve şuan suratım allak bullak!! yüzümün her tarafını sivilce bastı ve çıkan her sivilce iz olarak yüzüme yerleşti... dudak üstümde karama oldu... psikolojim altüst oldu anlayacağınız... şuana doktorlarla uğraşıyorum... biraz kendime geleyim ilk işim resmi yollara başvurmak olacak... sakın almayın!! sakın!!!

Adsız dedi ki...

Sayın Adsız,

Ben Cosmed Ürün Müdürü İlknur Arıca.
Öncelikle şunu belirtmek isterim; Ürünlerimizin güvenlik testleri İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Dermatoloji Anabilim Dalı'nda yaptırılmış ve ürünlerin güvenle kullanılabilir hipoallerjik ürünler olduğu belgelendirilmiştir.
Böyle bir sorun yaşadıysanız neden danışma hattımızı aramadınız? Aldığınız eczaneye neden geri götürmediniz? Uzmanlarımızla neden görüşmediniz?
Siyah nokta şikayeti için günlük temizleme jeli, tonik ve leke kremini size kim önerdi?İçerikleri bu kadar zararsız olan ürünler topluluğunun bu şekilde zarar vermesi mümkün değildir. Söz ettiğiniz ürünlerin içerisinde bulunan hiçbir madde cidinizde sivilce yapacak içerikte değildir. Ürünlerin içeriklerini üzerinde görebilirsiniz. Daha ayrıntılı bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Saygılarımla

İlknur ARICA

Adsız dedi ki...

bende bir ay önce aldığım cosmed ürünlerinden hiç memnun değilim. akne temizleyici olarak aldığım bütün cosmed ürünleri yüzümü daha bebat etti. sivilceler azalacağına daha da çok çoğaldı.ürünü aldığım eczanedeki satış elemenı bir ayın sonunda sivilcelerin azalacağını söyledi. sivilcelerim daha da çoğalmaya başladı. hiç bi olumlu sonuç alamadım bu ürünlerden gerekli yerlere başvuru yapacam en kısa zamanda.

Adsız dedi ki...

cilt tipiyle mi alakası var acaba??? bende cosmed akne ürünlerini kullanıyorum ve gerçekten sivilcelerimi kuruttuyor, üstelik yüzüm çok yağlı olduğu için hangi kremi kullansam daha da beter oluyordu bunu sürünce yumuşacık oluyor ne de vıcık vıcık yağ oluyor. Uygulama jelini sırtımdaki sivilcelerde kullandım gerçekten geçirdi. ben memnunum cosmedden

Adsız dedi ki...

cosmed leke kremini kulandım ve gayet başarılı çok memnunum.