9 Şubat 2010 Salı

COSMED / post-8 / ANTİSELÜLİT VE VÜCUT BAKIM ÜRÜNLERİ




COSMED VÜCUT BAKIM ÜRÜNLERİ
HPP özelliği ile hızla cildin alt tabakalarına emilir..
ULTRASON BENZERİ ADİPOSİT DAĞITICI GÜÇLÜ ANTİSELÜLİT ETKİ OLUŞTURUR..
%81,5 DAHA PÜRÜZSÜZ VE YUMUŞAK BİR CİLT,
%66,7 DAHA SIKI VE SAĞLIKLI BİR CİLT,
%70,4 PORTAKAL KABUĞU GÖRÜNÜMÜNDE AZALMA..
GÜNDE 2 KEZ, 2 AYLIK KULLANIM SONUCUNDA; BALDIR VE DİZLERDEKİ YAĞ KALINLIĞI VE HACMİNDE BELİRGİN ÖLÇÜLERDE AZALMA SAĞLAR VE DENEKLERİN %70 İNDE GÖZLE GÖRÜNÜR BAŞARI SAPTANMIŞTIR..

ÜRÜNLER:
- anti selülit SERUM
- anti selülit LOSYON

7 yorum:

Ballı Cimcime dedi ki...

Hadi bakalım sonuçları bekliyoruz canım, sevgiler:)

duyqş dedi ki...

Canım ben genelde linkle girerim, ama artık izliyorum hatta nikoya sölim takip listemede ekledsin her gün bakar oldum zati.

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

teşekkürlerrr canımm..yüzsüzlük mü yaptım:)

kalüfer böcüğü dedi ki...

Ne yüzsüzlüğü iyiki söyledin, yoksa seni bulacam diye. Göbeğim çatlıyo, yorunlardan adresini ayrıyorum saatlerce :)

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

KAFAM KARIŞTIII:) KALÜFER BÖCÜĞ İLE DUYGUŞ AYNI KİŞŞİMİİİ NASIL NEDEN NİÇİN NELER OLUYORRRR:)EL-CEVAP

duyqş dedi ki...

efet kalüfer böcüğü ile duyqş aynı kişi, iki tane mail adresim var :)

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

HEHEHE BUGUNLERDE APTİŞ MİYİM NEYİMM:)SAĞOL TATLIMM..