21 Şubat 2010 Pazar

pazar bakımı..


birazdan arkadaşlarla birlikte,tekira avm ye RECEP İVEDİK -3 izlemeye gideceğiz..

QSPA, sağolsun, incelik yaparak bana 6 adet tester ürün göndermişti..bir türlü yazamadım QSPA postunu..en kısa zamanda inşallah..

neler yaptım :
1- manikür yaptım,oje sürdüm ( flormar 374)
2- ayak tırnaklarıma oje sürdüm (flormar 222)
3- tırnaklarımı kemirmemeye yemin ettim:)
4- duş aldım..saçlarımı QSPA ORCHID&JASMIN SHAMPOO ile yıkadım..
5- duruladıktan sonraQSPA HAIR CONDITIONER ile kremledim ve 5 dk. bekledim..
6- yüzüme, QSPA RED CLAY PEELING ile peeling yaptım..
7- yüzümü,QSPA KARITE VITAMIN E CREAM ile bolca nemlendirdim..
8- saçlarımı kurutmadan doğal formunda beklettim,iyice kuruyunca tarayıp,press yaptım..
9- ellerime ve tırnak diplerime bol bol bepanthene sürdüm..

tabii bu arada,ojelerim kururken,pazar gazetelerimi de bir güzel okudum çay ve sigara keyfiyle..
HERKESE MUTLU VE SAĞLIKLI PAZARLARR..

4 yorum:

-KoKosh- dedi ki...

gözlere bak maşşlahh yaaa

kalüfer böcüğü dedi ki...

Ay bende şimdi farkettim senin gözlerin ne kadar güselmiş yahu, maşallah yüzünde öyle. Nazarım değecek yemin ederim :)

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

kızlarrr o sizin güzelliğiniz..çok teşekkürler...

Aysel Durak dedi ki...

fotolar harika
sende benim gibi postel ve sticker cılgınısın resimdeki aşkı memnu eyfel posteri bende de var :)
benim blogumdaki kampanyalara katıldıgın için o güzel bloguna geldim
king kampanyamda var ona bakmadıysan bakabilirsin http://kampanyamelegiaysell.blogspot.com/2010/02/beklenen-surpriz-kampanyamm-geldi.html
bu arada sırada bekleyen 5 sticker kampanyam var
seni haber etmemi istersen aysellin_kampanyalari@hotmail.com mail atman yeter sevgiyle kal cnm