7 Şubat 2010 Pazar

tekirdağ dağ yenicesi köyü..


                        1000 taneye yakın foto çektik..keşke hepsini paylaşabilsem..kayıplarrrr:(((


                                              benim meskenimmm..dağğlardır dağğlaaaar...


eşimle sonbaharda yaptığımız dağa çıkıştan köyün manzarası..2 kez dağa çıkış tecrübesi yaşadım..anlatılmaz yaşanır,diyorum..


                            bu keçinin adı HAFİZE..hahahahahahaha...kayınpederimin hayvanları


                                             bu keçinin adı NİL..hahahahahah...eşimin keçisi..


eşim tekirdağ yenice köyü doğumlu..ben şehirde doğdum büyüdüm,eşimle bu anlamda çok farklıyız ve çok merak ettiğim köy hayatını ,evlendikten sonra tadabildim..herkesin kaçıp gidebileceği böyle dağ eteği bi köyü olsa,inanın antidepresanları leblebi gibi yuvarlamazdı kimse..

dağ yenicesi,adından da anlaşılacağı gibi,dağın hemen eteğinde kurulu eski bir rum köyü..evler tarihi eser kıvamında..tdağa en uzak köy..merkezden yaklaşık 40 kilometre..köyün derneği iki yıl önce bir web sitesi kurdu,  ben de bu yıl çalışmalara destek vermek istiyorum..

gözünüzü açtığınızda direkt olarak koccamann yemyeşil bir dağa günaydınn diyorsunuz..nefis bir hava..

eşimin felç olmasından sonra iyileşme sürecinde,dağ havası iyi gelecek,diye ve ikimiz de işe gitmediğimizden mütevellit,birkaç kez köye sefer düzenledik..


HA, BU ARADA, OFF ROAD YARIŞMALARI BU KÖYDE GERÇEKLEŞİYOR..

ORDAAAA BİR KÖÖY VAR UZAAAKTAAA..O KÖÖY BİZİMM KÖYÜMÜÜZDÜRR..))))

4 yorum:

Ballı Cimcime dedi ki...

Ne güzel bir köy canım, paylaşmana çok sevindim bu güzel fotoğrafları.. Ben ce de herkesin böyle kaçıp gidebileceği yakınlarda bir köyü olmalı, her şeyin doğalını görebileceği harika bir köy... Sevgiler..

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

allı cimcimeee istediğin zaman seni de davet edebilirim..nezaketen değil cidden..nefes aldığını hissetmek isteyen herkesin bir köyceğizi olmal,dediğin gibi..sevgiler canım..her zaman bekleriz,memnuniyetle hem de..

dr nural dedi ki...

gitmesekte kalmasakta o köy bizim köyümüzdür...

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

abi, yorumun için teşekkürler..
gitsek de kalsak da o köy hepimizin köyüdür..

nilay..