2 Mart 2010 Salı

ELMALI ÇİKOLATALI TOP TATLI





malzemeler :
- 2 elma
- 1 buçuk paket kakaolu petibör bisküvi
- 1 muz
- 2 bardak süt
- 1 paket çikolata sosu
- hindistan cevizi
- 1 bardak ceviz (fındık,fıstık da olur)

yapılışı:
- 2 bardak süt ile çikolatalı sosu hazırlayın..pakedin arkasında genelde 2 bucuk bardak süt ,yazar fakat biraz daha kıvamlı olması için,ben herzaman 2 bardak kullanmaya çalışırım..
- bisküvileri derin bir kaba kırın.
- üzerine muzu ve elmaları soyup rendeleyin..
- ceviz yada istediğiniz diğer yemişleride iri kıyım ekleyin..
- elinizle güzelce yoğurun..5 dakika kadar güzel yoğurmak yeterli oluyor genelde..
- harcınızı istediğiniz büyüklükte toplar haline getirip hindistan cevizine bulayın..
- servis tabağına alıp,üzerine çikolatalı sosu bolca gezdirin..isterseniz üzerine ekstra ceviz,hindistan cevizi,vs..serpin..

servise hazır olana kadar ihtiyacınız olan süre . 30 dakika..

AFİYET OSSSUNNGGG..

3 yorum:

kalüfer böcüğü dedi ki...

Bu benim ilk yemek deneyimimdi ve dürüst olmak gerekirse kendisi çok başarısızdı bir daha da denemeye cesaretim olmadı :)

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

kalüfer böceem..bence tekrar dene..hepimizin deneyleri böle kötü sonuçlanabiliyor..hem senin ilk deneyiminmiş canımm,olur okadar :)sevgiler..

duyqş dedi ki...

denedim sanırım 10 senenin üzerine, açıkçası mutlu oldum. iyiki yaap dedin tatlı cadım :)