25 Mart 2010 Perşembe

HEDİYE ÇEKİLİŞİM..



ARKADAŞLAR..
HEDİYELEŞME ETKİNLİKLERİ ,BİLDİĞİNİZ GİBİ ÇOK ZEVKLİ OLUYOR VE BİZLERE YENİ DOSTLUKLARA YELKEN AÇMA İMKANI DA TANIYOR..
SİZE LAYIK DEĞİL MUTLAKA LAKİN 23 NİSAN GİBİ ÖZEL VE GÜZEL BİR BAYRAM İÇİN,BİR OKUYUCUMA GÖNDERECEĞİM UFAK BİR HEDİYE PAKEDİ HAZIRLADIM..



1-İZLEYİCİM OLMANIZ,
2-BU POSTA YORUM BIRAKMANIZ..



katılım için son gün : 20 nisan gece 24 e kadar..
hediyemi 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramında,elinde olacak gibi,kazanana göndermek istiyorum..
çekiliş bilgisi : katılımcıların isimleri tek tek yazacağım ve eşime kura çektireceğim..
hadi bakalım..pamuk eller klavyeye..

33 yorum:

*♥*ÖzLeMe DaiR*♥* dedi ki...

Mrb izleyicinim zaten blogumda da duyurdum =)
http://ozlemcengiz.blogspot.com/2010/03/hediye-var_1177.html

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

ÖZLEMCİM ÇOK TEŞEKKÜRLER..BLOGUNUZDA DUYURMA ŞARTIM YOKTU FAKAT BU İNCELİĞİNDEN ÖTÜRÜ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..ÖZELLİKLE BU HEDİYE ÇEKİLİŞİ POSTUMDA,GELEN HER YORUMA CEVAP VERMEYE ÇALIŞACAĞIM..BOL ŞANS CANIM..

star keeper dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
IŞIL dedi ki...

zaten takipteyiz biliyorusun.bu yorum sana.hadi bol şans bana

kalüfer böcüğü dedi ki...

canım bende katılayım dedim, her gün takipteyim biliyorsun. bu arada blogun açılırken bu blogun içeriği bilgisayarınıza zarar verebilir diyor, istersen bir bak ona giren izleyicin azalmasın.

Ghanima dedi ki...

ben de varım:)

reyhane dedi ki...

Selam,ben de varım..

ESMANUR dedi ki...

http://esmanur-sevgiyedair.blogspot.com/2010/03/huysuz-ve-tatldan-hediye.html
canım zaten izleyicinim bloğumda yayınladım.
ne kadar çok kişi katılırsa o kadar güzel olur.
inşallah bana çıkar demedende geçemeyeceğim :)

nursen dedi ki...

izlemedeyim bende varım
http://nursencehersey.blogspot.com/
nurşen karanlık

ela dedi ki...

süper hediyeler inş bana çıkar :) takipteyim...

cicikan dedi ki...

izleyicinim oldum çok tatlı hediyeler blogumda da yayınladım bol şans bakalım teşekkürler etkinliğin için
nihal kuru
http://cicikanworld.blogspot.com/2010/03/huysuz-ve-tatl-hediye-cekilisi-23-nisan.html

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

star keeper,sağol canım..bol şanslar..
ışıl hocam..evet size de boll şanslar olsun..
ghanima ve reyhane..canlarım sağolun..

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

esmanurcum bol şans canım..eksik olma sağolasın..

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

nursen,ela ve cicikan..hoşgeldiniz başımın üzerinde yeriniz var kızlarr..hepinize sevgiler ve bol şanslar..

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

KALÜFER BÖCÜĞÜM YA BENİM YARARLI BÖZÜĞÜM..BU UYARI 2 OLDU GELİYOR BANA SİZLER TARAFINDAN..SEN DE SAĞOL UYARIN İÇİN,EKSİK OLMA CANIM..FAKAT NE YAPACAĞIM BİLEMİYORUM..GOOGLE YARDIMLARA GÖZ ATTIM AMA SORUNUMA YÖNELİK BİRŞEY BULAMADIM..NE YAPMALIYIM ARKADAŞLAR..BİLGİSİ OLAN LÜTFEN Bİ ZAHMET PAYLAŞSIN..ENDİŞELİYİM BU KONUDAA..

isimyok000 dedi ki...

blogunu izlemeye aldım. hediyelerinde çok hoş teşekkürler.. esra sertkaya

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

isimyokkk..hoşgeldin..neden ismin yokk:)bol şans canım..

Zeynep'in Dünyası dedi ki...

selam katılım şartlarını yerine getirdim canım herkese bol şanslar sevgiler......
http://zeynepindunyas.blogspot.com/2010/03/huysuz-ve-tatl-nn-hediyesi-var.html

Nah a Perfect Day dedi ki...

Selam, izleyiciniz oldum şuan postunuza yorumda bıraktım herkese bol şans umarım hazanırım sevgiler(:

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

zeynep hoşgeldin..nah a perfect day..sana da bol şanslar canım..

Closely Fashion dedi ki...

izleyicin oldum bende blog da duyurma şartı yok ama içimden geldiği için bende duyurdum
bana da beklerim.
http://closelyfashion.blogspot.com/2010/03/hediye-cekilisi.html

İrem GÜLENÇ dedi ki...

izlemedeyim =)
blogumda da duyrudum..

http://principessa-irem.blogspot.com/2010/03/hediye-cekilisii.html

paşam41 dedi ki...

izleyicin oldum kampanya çok şirin insanlar küçük hediyelerle mutlu olabilirler hazırladığın pakette tam böyle çok güzel.

reyhan dönmez
rey_ka_ers@hotmail.com

capricorn dedi ki...

merhabalar.bende izleyiciniz oldum.herkese bol şans.sevgilerimle... ülkü ünlü

hacerelçi dedi ki...

izleyicin oldum bende varım herkese şans diliorum ama en çokta kendime daha hiç hediye alamdım çünkü:((

^^ gizem ^^ dedi ki...

Merhaba :)
Hediyeler çok güzel.. Hediyenin büyüğü küçüğü olmaz sonuçta :)Bakalım bu sefer çıkacak mı.Dün bi çekilişte çıktığı öğrenildi fakat sonra iptal oldu :( Neyse :D Tekrar tekrar teşekkürler hediyeler için :)

fundagg dedi ki...

çok güzel hediyeler. ellerine sağlık

sosyetikkush dedi ki...

izleyiciniz oldum umarım bana çıkar :)

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

SOSYETİK KUŞ,FUNDAGG,GİZEM,HACER ELÇİ..KATILIMINIZA ÇOK TEŞEKKÜRLER..KEŞKE ELİMDE OLSA DA HERKESE GÖNDEREBİLSEM..İNANIN,ALLAH BİLİYOR YA,CANI GÖNÜLDEN İSTERDİM BUNU..

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

CAPRICORN,PAŞAM 41,İREM BOL ŞANSLAR KIZLAR..

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

CLOSELY..BOL ŞANS CANIM..

Nur dedi ki...

İzleyicinim.Hediyenin büyüklüğü küçüklüğü önemli değildir.önemli olan bizi düşünmendir.Bu arada hediyelerinde çok güzeller..Bol şans herkese

tuğba dedi ki...

bencede hediyenin büyüğü küçüğü olmaz.bence çok güzel hediyeler.izlemedeyim, bloğum yok. tu-al2010@hotmail.com