24 Nisan 2010 Cumartesi

ekonomik,tamamen zararsız,gözü asla yakmayan ve makyajı kalıntısız çıkaran DALİN..



KIZLARRR..toplanın..süper bişi keşfetmiş kardeşim..

geçenlerde kardeşim kısa bir tatil için geldiğinde,makyaj çantasını ve bavullarını boşaltırken,bebe şampuanı gördüm tuvalet masasında.." bu ne yavv" dedim.." saçlarını açabiliyor mu bu ?"aldığım cevap beni şaşırttı..

meğer, bi arkadaşı,bebe şampuanlarıyla makyajını çıkartıyormuş,nunum da test etmiş onaylamış, niveanın bebe şampuanını almış..ben de hemen ertesi gün, dalin aldım ,en ufak boylardan..beğenmezem,taha'ya veririm ,bir deneyeyim,diye..
aman o da ne?

benim makyaj çıkartmakla ilgili evel ezel hep ciddi bir sorunum vardır..var-dı, bitti..şükür..en katkatlı sürülen rimeli bile ,sıfır iz ile hemen çıkartıyor..keza,tüm makyaj ürünlerini..ne gözünüz yanıyor,ne cildiniz kuruyor ne de avuç dolusu para dökmeye gerek kalıyor..

mutlaka deneyin derim..benim için artık makyaj çıkarmak bebek oyuncağı oldu,tabir-i caizse..o kadar sıkıntı çekerdim ki,öyle böyle değil..almadığım ürün,denemediğim temizleyici kalmamıştı..bi parça alın ve ıslak yüzünüzde bolca köpürtün,gözlerinizi istediğiniz kadar ovuşturun,ki gerek kalmıyor, yine de asla göz yakmıyor ve hiç iz bırakmıyor..

hatta abartıp saçınızı ve vucudunuzu da yıkayabilirsiniz..yok böle bi ferahlık kızlarr...

8 yorum:

Ghanima dedi ki...

güzel bir taktik :)

!♥ tuana ♥ ! dedi ki...

İyi birşey mi bilmiyorum ama ben de makyaj temizleyicisi olarak Dalin şampuan'ı kullanıyorum.Bebeklere özel olarak yapıldığı için,içerisinde zararlı bir katkı maddesi olduğunu düşünmüyorum.Makyaj temizleyicilerini de kullandım ama cilde zarar verdiğini gördüm.Biz Dalin'i kullanmaya devam edelim :)

ESMANUR dedi ki...

harikasın ya bende çocuklara kocaman bir şişe dalin almıştım bu nasıl biter diyordum mutlaka deneyeceğim.

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

sevgili GHANİMA,dene tatlım :)
TUANACIM, şaşırdım senin de kullanıyor olmana,yani ben mi çok abarttım acaba..ama napiim çok sevindim makyajım güzelce çıkıyor diye..bence zararı yoktur çünkü her halukarda bebekler için üretiliyor ve birçok testten geçiyor..onların hassas ciltlerine uygun yapılan herşey bence bizlere de iyi gelir ve zarar vermez diye düşünüyorum..
ESMANURCUM,yaşasın senin de artık koca bir şişe makyaj temizleyicin var..hem ziyan olmaz hem de gerçekten çok işe yarayacaktır..kullanınca yorumunu beklerim canım..umarım sana da ben kadar iyi gelir..öpüyorum siziii..

cicikan dedi ki...

aaaa inanmıyorum kızıma kullanıyorum ben hemen denemeliyim muhteşem bir buluş olur valla işe yarıyorsa:)))) sağol canımm

IŞIL dedi ki...

denemeye deger evde bı dolu nasılsa

kalüfer böcüğü dedi ki...

Bebek şampuanları düşünüldüğü gibi zararsız değildir gözeneklerinizi tıkar bebekken hiç bir zararı olmadığı halde belli bir yaştan sonra ciddi zararlarını görürsünüz bence kullanmayin.

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

cicikan,dene arkadaşım evet..
ışıl hocam,deneyince yorumunuzu beklerim..
böcüüm,ciddi misin*ama sürekli yıkamıcaz ki:9sadece günde 1 kez o da hergün makyaj yapıyorsak yıkıcazzz..korkutma benii..