20 Nisan 2010 Salı

DALAN D'OLİVE postu bikaç gün sonra..

TAM İKİ GÜN ÖNCE GELDİ,NEFİS DALAN PAKETLERİM..ÜZGÜNÜM Kİ ,SİZLERLE PAYLAŞAMADIM..
DEMEM O Kİ, ASLI HANIM, OKUYORSANIZ VE KIZLAR SÖZÜM HEPİNİZE,EN KISA ZAMANDA DOLU DOLU BİR DOLİVE POSTU GELECEK,FOTOSUZ VE BİKAÇ GÜN KULLANMADAN BİŞİ YAZMAK İSTEMİYORUM..SIVI SABUNU VE KREMİ ZATEN KULLANDIKLARIM ARASINDAYDI AMA SABUN VE İPEKLİ KESEYİ DENEYİP YORUMLAYACAĞIM,Kİ BEĞENECEĞİME EMİNİM..
GELEN SETİMİ SEVİNÇLE AÇIP HEMEN Bİ PAKEDİ KENDİME AYIRDIM VE BİRKAÇ KEZ KULLANDIM,DEDİĞİM GİBİ BİKAÇ GÜN DAHA GEÇSİN HELE YORUMLAMAK İÇİN..DİĞER PAKEDİ DE O GECE BİZE MİSAFİRLİĞE GELEN SEVGİLİ ARKADAŞIMIZ ZUHAL BEĞENİNCE ONA VERMEK DURUMUNDA KALDIM..HEDİYEYİ HEDİYE ETMEK SÜNNETTENDİR ,DİYEREK..ŞİMDİ ZUHAL İN DE KULLANIP YORUMLARINI BANA İLETMESİNİ MERAKLA BEKLİYORUM..
EN KISA ZAMANDA GÖRÜŞMEK ÜZERE..

Hiç yorum yok: