23 Nisan 2010 Cuma

DALAN D'OLİVE..(yorumlarım)


                                                     işte beklenen dalan dolive postum:)


ambalaj: ahşap,güzel bir kutu içerisine,itina ile yerleştirilmiş bakım ürünleri..hım..çok güzel..zaten kullandığım ürünleri,bu şekliyle 1 hafta boyunca sürekli kullanarak yorum yazmak istediğimi yazmıştım daha önce..işte o gün,bugündür:)


ambalaj ve kutulama çok güzel: ahşap kutunuzu çok amaçlı kullanbilirsiniz..ister bu haliyle saklayın setinizi,isterseniz küçük makyaj kutusu olarak kullanın..özel fiyat ile sunulan bu ürün seti ve merak ettiğiniz herşey için ayrıntılı bilgileri alabileceğiniz adres: wwww.dalanshop.com.tr



zeytinyağlı sabun seviyorsanız,işte piyasadaki en ucuz saf sabunlardan bir örnek size..bu sabun için,belirtmek istediğim en önemli nokta,saçlarım için kullanışım oldu..

ambalajını okurken, saçlar için de sağlıkla kullanabileceğimizi yazdıklarını gördüm..hadi bakalım dedim..benim bu yıpranma ötesi telef olmuş,röfleli ve ekstra boyalı ,2 kez kremlemekle ancak açılan saçlarımı,bu sabun ne hale getirecek..

riski göze aldım ve 4 gün önce duşta, verdim sabunu saçıma,verdim sabunu saçıma:)..28 yaşındayım ve çocukluğumda birkaç kezin dışında,ilk kez sabun vurdum saçıma..yıkarken dolgun dolgun köpükler ve durularken gıcırdayan saçım tazelenmiş hissini verdi bana..

ertesi gün,yeğenime gittiğimde,saçımdaki parlaklığı ve canlılığı sordu..ki haberi yoktu,dalan sabun kullandığımdan..çok sevindim,biraz zor taransa da ,arada bu sabunla saçıma bi iyilik yapmaya karar verdim..


bu arada, özel hediye seti alırsanız,ahşap kutunun içinden özel ipek kesesi çıkıyor..bu ipek kese ile kese yaptığımda,burnuma gelen " nostaljik hamam" kokusu beni çok mutlu etti..yaklaşık 1 sene önce, dalan'ın zeytinyağlı büyük kalıp yeşil sabununu kullanıyordum, keza,o da hala banyomda duruyor..birkaç arkadaşıma da alıp hediye etmiştim..yeni evlenecek olan bir arkadaşıma aldığımda, kullanmayıp çeyizine koymuştu:)şimdi, cildi sorunlu olan kardeşime alıp vereceğim bu sabundan..

dalan sabun için,son yazacağım şey..pahalı sabunlara boşa para vermeye artık gerek kalmadığı..deneyin,abartmadığımı göreceksiniz..




işte, bıkmadan kullanabileceğim, tam 2 yıldır zaten kullanmakta olduğum nemlendirici..ayaktan topuğa,ellerden vücuda,yüzden bacaklara kadar hiççç çekinmeden bol bulamaç sürdüğüm,beni nemlenme açısından, yeterince tatmin etmiş olan ve kokusuna hayran olduğum nemlendirici kremim..2 yıl öncecomopolitan dergisinden ,bu kremin numunesi çıkmıştı ve ben bu nemlenmenin hissine kokusuna ,abartmıyorum, aşık olmuştum..hemen dalan müşteri hizmetlerini aradım..hatta,geçen yıl ki postlarımda mevcut postlarım var bu konu ile ilgili..velhasıl, o günden beri, eczanelerden çok uygun bir fiyata, hep küçük boylarını aldım ve kullandım..taa ki, dalan'ın bu süper kremin büyük boyunu çıkardığını öğrenene kadar..şuan , dalan dan gelmiş olan ürünlerimin, bir pakedini bir arkadaşıma ,birini de kendime :9 hediye etmiş biri olarak, arkadaşımdan da çok olumlu geri dönüşümler aldım..kremin kokusunu , Zuhal da çok beğenmiş ve özellikle makyaj altına ve yatmadan önce yüzünü temizledikten sonra sürdüğü nemlendiricisi olarak belirlemiş dolive'i..
sıvı sabununu da ,bu nefis nemlendiriciyi de illa ki bir deneyin derim..göreceksiniz,avuç dolusu paralar verdiğimiz,çok şeyler vaad eden ve yabancı menşeili o pahalı kremlerden altta kalır bir yanı yok..


DALAN DOLİVE SIVI SABUN ,mutlaka tavsiye edeceğim en güzel ürünlerinden biri..elimi yıkarken,hissettiğim en belirgin şey, "evet,zeytinyağlı doğal bir sabunla elimi yıkıyorum.." hissi..kokusu çok fresh,zeytinyağlı taze hoş bir koku ve ellerde bıraktığı his ise,kesinlikle nemlenmiş ve temiz bir ten duygusu..ayrıca vücut temizliğinde de kullanabilirsiniz..


DALAN DOLİVE , bu şişe ,evde zaten kullanmakta olduğumuz olan sabun idi..üzerine hediye gelince ,stoklamış oldum :)
TEŞEKKÜRLER DALAN DOLİVE.. 10 PUAN - 10 PUAN - -10 PUAN ..:)

3 yorum:

!♥ tuana ♥ ! dedi ki...

Evet, ben de dalan'ın zeytinyağlı sabunlarını kullanıyorum.Sıvılarını hiç kullanmadım ama denemek gerek.Kokularını çok seviyorum.Güle güle kullan canım.

Bu arada tek tek baktım, izleyicinim halen çıkmamışım.Korktum çıktım mı diye :)Kocamannn öpüyorum.

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

HADİ YAHU..BEN ÇIKTIN GİBİ GÖRDÜM ACABA GEÇİCİ OLARAK MI ÖYLE OLDU?NEYSE MÜHİM DEĞİL, ÖNEMLİ OLAN GÖRÜNMEK DEĞİL GERÇEKTEN OKUMAK DEĞİL Mİ ZATEN..VALLA CANIM MUTLAKA KULLAN DERİM..NEMLENDİRİCİSİNİ ÖZELLİKLE TAVSİYE EDİYORUM..ÖPERİM..SEVGİLER..

cemre dedi ki...

banada hediye gelmişti bu setten saçlarıma hiç sabun kullanmadım ama yorumlarını okuyunca denemeye karar verdim:)