24 Nisan 2010 Cumartesi

dove yoğun bakım serumlu saç kremi..


dove'un en başarılı bulduğum ürünü..saşımla başım dertte:) herzamanki acele kararlarım ve asla sabredememem sonucu 10 yıldır saçlarım kimi zaman haftada 1, kimi zaman günde 4 kere,kimi zaman da 4 ayda 1 farklı renklere ve şekillere bürünüyor sayemde..zaten cansız ve azıcık olan saçlarımı,bu ani kararlarımla iyice telef ettim..geri dönüşü yok..yine de bolca bakım kremi serumu kullanarak,az da olsa beslemeye çalışıyorum..

dove koparak dökülmelere karşı yoğun bakım serumu,beni gerçekten memnun etti..dove'un sabunlarını evel ezel severim..dalan dolive ve dove, benim favori iki sabunum zaten..bunun dışında,dove'un çok şey vaad eden,kaliteli ve hoş reklamları beni herzaman cezbetmiştir..fakat benim saçımda şampuanları ve kremleri işe yaramıyor..bu ürün dışında..
her ürün ,herkesin saçına ya da cildine iyi gelecek diye bişi yok tabi..

fakat bu yoğun serumlu kremin fayda sağladığını ,geçen gün, annem saçımı örerken farketti..saçımın dolgunlaştığını VE LÜTFEN BENZETMEYE DİKKATT: kedi kılı :) olmaktan az da olsa çıktığını ve ele geldiğini söyledi ve nasıl mutlu oldum tahmin edersiniz..
tavsiye ederim arkadaşlar..kokusu çok güzel ve kalıcı..ucuz ve etkili onarıcı arıyorsanız deneyin derim..

3 yorum:

rumuz ilkyaz dedi ki...

Merhaba Nilay,

blog albümünde yer almak istedigini belirttin davet gönderdim fakat kabul etmedin?

huysuz ve tatli blogunun isledigi tarzda bi kategori gerekli..

Bekliyorum albüme katilimini...

huysuz ve tatlı günce.. dedi ki...

merhaba ilkay..kusura bakmayın..bu ara sağlık ve iş yoğunluğundan mütevellit,bloga ve maillerime bakamamaktayım..hemen davetinize icabet ettim..gelişmeleri heyecanla bekliyorum..sevgiler..

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Denemedim aklımda olsun ama sağol şeker