29 Nisan 2010 Perşembe

İSTİYORUMMMMM..


sağlıklı beslenmek adına,gerçekten hiçbişey yapmadığım için,doktorlardan çıkamıyorum..zaten halihazırda hasta olan eşim için bu durum ekstra moral bozucu oluyor tabi..kendim için gerçekten sefa sürmekten başka bişi yapmıyorum..sürdüğüm bu sefalar da,kayda değer ya da bi tanesi yararlı bişi olsa,gam yemiycem..
-çok fazla kilom var
-çok fazla sigara içiyorum
-çok sağlıksız besleniyorum
-öfke kontrolünde çok başarısızım
-ayrangönüllüyüm ve çarçabuk sıkılyıorum
-iyi ya da kötü,duygu ve düşüncelerim,hep ağzımda
-yapabilitemin yüksek olduğu iyi şeyler varken,totomu kaldırıp çabalamıyorum..

NE YAPMALI-ACİL ACİL :
-sigarayı günde yarım pakede düşürmek ( günde 2 pakede yakın içiyorum)
-kilo verebilmek ve sağlıklı olmak adına,
hergün bir avuç badem,ceviz ve fındık yemek,
hergün 1 bardak süt içmek,
hergün bir porsiyon balık ya da tavuk yemek,
kepekli ya da sebzeli makarna kullanmak,
hergün taze meyve yemek,
hergün an az 10 bardak su içmek..

..su içmenin hayalini kurup,su içince midesi bulanan,benden başka kul var mı ey büyük rabbim? bırak su içmek istemeyi,susamıyorum bile..susama duygum mu yoktur nedir?
hergün en az 1 saat ,yürümek bile olsa,spor yapmak istiyorum..bu konuda da maalesef çok istikrarsızım..başlıyorum ve en çok 1 ay içinde bi takım sebeplerden ötürü bırakıyorum ve zaman yaratmak için çabalamıyorum..

BUGÜN KENDİM İÇİN NE YAPTIM:
-yarım saat yürüyüş yaptım
-sebzeli makarna yedim
-sabah normal kahvaltı ettim
-çilekli süt içtim
-1 avuç kadar badem yedim
-4 bardak su içtim..

vaovvv..büyük başarı ..en azından benim için :)))

Hiç yorum yok: