24 Mayıs 2010 Pazartesi

ZOİ İLE ..

CUMARTESİ GÜNÜ, ÖZGE DÜŞTÜ ÇORLUDAN TDAĞ MERKEZE YOLA..İŞİN KOMİĞİ,BEN BURADAN YANİ EVİMDEN SAHİLE GİDENE KADAR, ÖZGE ÇORLUDAN SAHİLE GİTMİŞTİ BİLE BENDEN 15 DAKİKA ÖNCE:)



ÇAYLARIMIZI İÇTİK, TOSTUMUZU YEDİK,TÜRK KAHVEMİZ VE TEKRAR ÇAYLAR EŞLİĞİNDE GÜZEL BİR DERTLEŞME YAŞADIK..



ÖĞLEDEN SONRA ÖZGENİN TDAĞDAKİ BLOGGER ARKADAŞ, BENİM NERDEYSE KOMŞUMMUŞ:) EMEL DE BİZLERE KATILDI VE SOHBETİMİZE DEVAM ETTİK..
ÖZGE ÇOK TATLI,ÇOK GÜZEL VE ÇOK İYİ YÜREKLİ BİR GENÇ HANIM..24 YAŞINDA OLMASINA RAĞMEN YAŞADIKLARIYLA GÜÇLENMESİ,BENİM İÇİN İBRET VERİCİ BİR HİKAYE OLDU..
TEŞEKKÜRLER ÖZGE..ARKADAŞLIĞIMIZ DAİM OLSUN..SEVGİLER SANA BURADANN:))

3 yorum:

Ruyayla dedi ki...

Ayy nasıl durmuşum ben öyle yaa :)) Nilaycım çok güzel bir gündü ikinize de çok teşekkürlerr :)

zayıflamalıyım.. dedi ki...

çok güzel durmuşsun valla,gayet hoş bir hatunsun..ben de güzel bir gün geçirdim,ben teşekkür ederim..yine görüşmek dileğiyle..

Ruyayla dedi ki...

Görüşelim tabi :)