20 Mayıs 2010 Perşembe

neler yaptım,nerelerdeydim?

erenköyde şık bir kafede,nermin abla ve rukiye ablanın pozu..bizim pozlar onların makinada kaldı..:)

alay sabahı,yeni mekanı keşif kahvaltısı..

düğünden kareler..

tahanın sütten kesilmesindeki ilk günü :)

anneler günü için,tekira avm'de annanem ve annemden pozlar:)

tahayı postaladıktan sonra tekira gezintisi..

zıpzıpların,zıplayan yerlerinden korkan ama aralarda zevkle gezinen taha:))

selocan şapkalı,açık havayı görünce coşan taha:)

hızır babaya yazdığım mektup..:)

hıdırellez için topladığım 41 çeşit çiçek..

FOTOĞRAFLARIN HİKAYELERİ
bloga giremediğim,bu 20 günü özetlemek istiyorum..

- eşime, boğaz endoskopisi yapıldı..tümör şüphesi ile yaptı bunu prof..fakat şükürler olsun ki,birşey çıkmadı..sigarayı bırakmamız ne kadar acilse,biz de okadar çok içiyoruz :(

-GÜZEL GÜNEŞLİ BİR GÜNDE,TAHA,TÜLİN,ELÇİN VE BEN ,sahilde güzel bir gün geçirdik..tahacığı, zıpzıplara bindirdik,elele romatik bir yürüyüş yaptık :),sahilde ayran-simit keyfi yaptık..akabinde tahayı annanesine postalayıp,TEKİRA AVM , yemek,tatlı ve alışveriş ile güzel bir gün geçirmeye çalıştık..

-mayıs ayının ilk günlerinde,2 gün üstüste,saçlarımı 5 kez boyadım ve ertesi günü yani 3.gün ,kuaföre giderek (herzamanki gibi,bozduğum kafamı düzeltmesi için) yeniden röfle yaptırdım..her sene bu zamanlarda,bana bişiler oluyo ,kutularca boya alıp ,iki gün içinde saçımın içine ediyorum ve 3. günün sabahında ,sağolsun, murat arkadaşım, beni bu dengesizliğimle bile söylenmeden koltuğuna oturtup içine ettiğim saçımı başımı düzeltiyor ve ben ordan mutlu mesut " bida yapmıcam" diyerek ayrılıyorum..

- bu ay ayrıca bol saç bakımları da yapmaya başladım,not düşeyim..
-kuaför günü,elçin ve tülin ,bende kahvaltıdalardı..öğlende kuafördeydik,akşamüstü kebapçıda ve akşama doğru da limanda..evin yolunu bulamamamızın sebebi, tahacığımın,sütten kesilmesiyle ilgili olarak ,annanesine bırakılmasından mütevellit böylesine rahat bi gezintiydi..:)

-anneler günü kapsamında ,önce yengeme (tülinin annesi-tahanın annaannesi) giderek menekşe götürdüm.. sonra da,annem ve annanem ile tekira avm 'de  güzel bir yemek yedik,dondurma ve alışveriş ile devam eden hoş bi gündü..akşamına da eşimle birlikte nermin ablayı ziyarete gittik..ve YAŞAM KOÇU,ASTROLOJİ UZMANI, SAĞLIK TİMSALİ RUKİYE ABLA da oradaydı..11 yıl aradan sonra görüşmek çok güzeldi..

- hıdrellez için 41 çeşit çiçek topladım,gül ağacına bozuk para astım,HIZIR ALEYHİSSELAMA mektup yazdım ve üzerine gül koydum..dualarımı ettim..hıdırellez ritüellerini yerini getirmeye çalıştım..

-anneler günü ertesinde ,nermin ablam bize evin nefis bahçesinde güzel ve samimi bi ziyafete davet etti..yemekler rukiş ile benden,alınacaklar ,yazar arkadaşım, UFUK SELEN den ,yemesi de FOTOĞRAF SANATÇISI NİJAT BEY VE FOTO OBJEKTİF STÜDYOSUNUN TATLI SAHİBESİNDENDİ:))) nermin ablanın oğlu da, uykudan uyanıp,uyurken yemeğini yeyip,masadan direkt yatağına dönerek bizi güldürdü..elimde sadece bu yemeğin fotoları yok..EE, TRAKYANIN ÜNLÜ FOTOĞRAF SANATÇILARI MASADA OLUNCA,BİZE DÜŞMEZDİ FOTO ÇEKMEK..kısa zamanda bu yemeğin fotoları da elimde olacak..

-geçtiğimiz haftasonu ise resmen 3 günümüz " gör totom yolları.." şeklinde geçti..
cuma günü, nermin abla,rukiye abla,eşim ve ben atladık arabamıza,saat 13.30 gibi, bastık İstanbula..yolları mı kaybetmedik,ilahiler mi söylemedik,köprüden köprüye mi geçmedik..nefis bi gündü..çok özel bi gündü ayrıcaa..tdağdan ,kavacık'a gitmemiz tam 6 saatimizi aldı..düşünün ne kadar kaybetmişiz kendimizi..bir ara en son izmit il sınırına girmek üzereydik :))erenköyde güzel bi yemek yedik,boğaza bakıp iç çektik,SALİH BABA ile tanıştık, nefis sohpetler yaptık,bol bol poğaça ve kurabiye yedik..gece döndüğümüzde saat 1 di..işin en komiğiyse, istanbul çamlıcada oturan rukiye ablayı eve bırakmak adına götürmemiz ama unutup,tdağa geri getirmemizdi..hahahahahahhaha...

-cuma gününün güzel ama epey yorucu oluşundan sonra, cumartesi gecesi, eşimin ablasının kızının kına gecesi nedeniyle ,akşamüstü saatlerinde köseilyas köyüne yola çıktık yine..çok yakın bir köy..kuaföre gidip ,giyinip süslenip bu güzel gecenin tadını çıkarmaya çalıştım..güzel bi kına ritüeli oldu..gece oradan 02.00 suları dönüp " uykusuzluktan ne zaman sürünücez " diye düşünerek yataklara daldık..

-ertesi sabah o yorgunluğa rağmen ancak 2 saat uyuyarak sabah 04.30 da kalktım..uykusuzluktan uyuyamamak çok feci bişey kızlar..harman yerine dönen evimi toparladım ve eşimle ,yeni açılan ve nefis mamaları olan fırın-pastane-cafe olan mekana gittik ve güzel bir kahvaltı yaptık..ardından tekrar köseilyas köyüne gittik..ve alay için orada bulunduk..hüzünlü ve kalabalıktı..öğlen saatlerinde köseilyastan evimize dönüp,düğün için hazırlandık ve tekrar köseilyasa gittik ( gör totom yolları demiştim..) köseilyasta biraz daha durduktan sonra, düğün için tutulan otobüsler ile, istanbul esenyurta gitmek üzere yola çıktık..uzun süren ve sıkıcı bir gidiş,dönüştü..düğün salonundan gece 22.30 suları çıkıp,önce köseilyasa sonra kendi arabalarımızla evlere döndüğümüzde saat 02.30 civarıydı..epey yorucu ve uykusuz geçen 3 yoğun günün ardından, bugün 4.gün ve abartmıyorum ,hala yorgun hissediyorum..