24 Mayıs 2010 Pazartesi

ÖZGE'DEN ..



BUNU AYRI BİR POST OLARAK YAZMAK İSTEDİM..ÖZGE İLE BULUŞMAYA GİDERKEN, YAĞMUR YAĞMAYA BAŞLAYIP,EVE DÖNÜP ŞEMSİYE VS. ARAMAYA ÇALIŞIRKEN, ONA UFAK DA OLSA BİR HATIRA GÖTÜRMEYİ UNUTARAK,BÜYÜK KABALIK YAPTIM..
AMA SAĞOLSUN ÖZGE, ÇOK DÜŞÜNCELİ VE NAZİK BİR JESTLE, BANA HARİKA BİR KİTAP GETİRMİŞ..

KİTABI PAZAR GÜNÜ ELİME ALIP,BİKAÇ SAAT SONRA BİTİRDİM..HARİKA BİR GERÇEK HAYAK HİKAYESİ..

SOMALİ'NİN ZORLU KOŞULLARINDA DOĞUP BÜYÜYEN UFAK BİR KIZ ÇOCUĞUNUN,SIKINTILARDAN BIKIP ÜLKESİNDEN KAÇARAK, TOPMODEL WARİS DİRİE OLMASININ MUHTEŞEM HİKAYESİ..20 YIL SONRA ÜLKESİNE , ANNESİNİ VE AİLESİNİ GÖRME İSTEĞİYLE YANIP TUTŞARAK ZİYARETİNİ ANLATAN ,SADE BİR DİLLE YAZILMIŞ, ÇOK ANLAŞILIR,BİLGİ DOLU BİR GERÇEK HAYAT HİKAYESİ..WARİS DİRİE,KADIN SÜNNETİNE MARUZ KALMIŞ,ŞANSSIZ BİR KADIN..YILLAR SONRA ÜLKESİNDEN KAÇIP TOPMODEL OLUNCA, DÜNYAYA SESİNİ DUYURMA ŞANSI BULARAK BİRLEŞMİŞ MİLLETLER ELÇİSİ OLMUŞ..KGS YANİ KADIN GENİTAL SÜNNETİNE KARŞI YAPTIĞI OLUMLU ÇALIŞMALARLA AYRICA ADINI DUYURMUŞ, MUHTEŞEM GÜZELLİKTE BİR KADIN..

MUTLAKA OKUYUN DERİM..
ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER ÖZGE..

4 yorum:

Ghanima dedi ki...

canım benim beğendiğine çok sevindim:)

zayıflamalıyım.. dedi ki...

beğenmek ne kelime..çok güzeldii.tekrar sağol..

Kitap Delisi Gizem dedi ki...

Hemen bu kitabı listeme ekliyorum...Çok merak ettim...Nadia'ya Sözüm Var-Zana Muhsen bu kitabı tavsiye ederim...Buna benzer bir kitap...

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

merhaba gizem,hoşgeldin..zana muhsen'in, nadia'ya sözüm var kitabını inan bir gecede okumuştum,o da çook güzeldi haklısın canım..