16 Haziran 2010 Çarşamba

BUGÜN BENİM DOĞUMGÜNÜM..KELİMELER BÜYÜYOR AĞZIMDA..TIRINIM TIRINIM ..:)

16 HAZİRAN 1982 GÜNÜ , YILIN TAM YARISI YANİ 6. AYI, VE YARISININ DA YARISI YANİ ALTINCI AYIN TAM YARISINDAN İBARET..GÜNÜMÜ SEVİYORUM..İYİ Kİ DOĞMUŞUM..İYİ Kİ VARIM :)) RABBİM SANA SONSUZ ŞÜKÜR..BU YAŞIMI DA GÖSTERDİN BANA..
1. YAŞ GÜNÜMDEN İTİBAREN, SAĞOLSUNLAR, BİTANECİK ANNEM VE BABAM ŞENLİK HAVASINDA KUTLADILAR HER DOĞUM GÜNÜMÜ..KARDEŞİMİN DE TABİİ..1. YAŞTAN İTİBAREN HER DOĞUM GÜNÜ FOTOĞRAFIMA BAKIYORUM DA, EVİ SÜSLEMİŞ ANNEM, EN İYİ PASTANEYE EN İYİ PASTALARI YAPTIRMIŞ BABAM, ÜSTÜNDE ADIM YAZILI VE HER YIL EKLENEN ŞİRİN MUMLARLA..ÜZERİMDE MUZAZZAM KIYAFETLER, YÜZÜMDE HEP GÜLÜCÜK, YAŞ GÜNÜ SOFRAM HEP KALABALIK..BÜYÜDÜKÇE ANAOKUL PASTALARIM, İLKOKUL PASTALARIM DA EKLENMİŞ BUNA YIL BE YIL..DAHA SONRALARI ARKADAŞLARLA KUTLANAN DOĞUMGÜNLERİ,GÜZEL HEDİYELER..YILLAR GEÇİP DE AŞKIMLA TANIŞTIĞIMDA ONUN DA HEP ELİNDEN GELDİĞİNCE EN İYİ ŞEKLİDE KUTLAMAYA ÇALIŞMASI..NE MUTLU BANA..NE MUTLU BANA Kİ, ÇEVREMDE , BANA KENDİMİ ÖZEL VE KIYMETLİ HİSSETTİRMEK İÇİN ÇABALAYAN BİR AİLEM, BİR EŞİM VE ÇEVREM VAR..RABBİME SONSUZ ŞÜKÜR..
BU YÜZDENDİR Kİ, KAÇ YAŞINA BASARSAM BASAYIM, DOĞUM GÜNLERİM HALA ÇOK ÖZELDİR BENİM İÇİN, ÇOK MUTLU OLURUM, İKİ GÜN ÖNCESİNDEN BAŞLAR MUTLULUĞUM..BUGÜN DE MUTLUYDUM HEP..EVET ŞUAN SAATLER 02 SULARINI GÖSTERİYOR.YANİ BEN DOĞALI 2 SAAT OLDU AMA SEVİNÇTEN UYUYAMADIM DESEM, BANA GÜLER MİSİNİZ??
EŞİM KUTLADI BU GECEDEN, HEDİYELERİMİ İSTEDİM, AÇTIM, DAYANAMADIM, YÜZSÜZLÜĞÜMLE:)HATTA ABARTIP, ANNEMLERİN NE ALDIĞINI DA SORDUM..O KADARINI SORMADIĞINI SÖLEDİ AŞKIM..KIZMAZ O BANA HİÇ.. HEP ÇOCUK HALİM İLE ÖLMEK ÜZERE OLAN HALİM ARASINDA ,YAŞADIĞIM MED-CEZİRLERİN FIRTINASINDA YA DA DİNGİNLİĞİNDE SEVER BENİ..
BUGÜN DOLU DOLU 28 YAŞINDAYIM..YARINDAN SONRA 29 UMDAN GÜN ALMAYA BAŞLAYACAĞIM..BU GECE BEL AĞRIMDAN DEĞİL,ÇOCUKSU SEVİNCİMDEN UYUYAMADIM..YARIN KAÇ PASTAM OLACAK DİYE DÜŞÜNÜR, SEVİNİRİM..
BEN BUYUM..ALLAHIN EN MÜKEMMEL HALİMİZLE YARATTIĞI KULLARINDAN BİRİYİM VE MUTLUYUM..

10 yorum:

Ghanima dedi ki...

doğum günün kutlu olsun arkadaşım..en güzel dileklerin gerçek olsun bu yıl inşallah..

perikızı*** dedi ki...

doğum günün kutlu olsunnn

Adsız dedi ki...

Doğum gününü kutlar nice sağlıklı,huzurlu ve mutlu günlerin seninle olmasını dilerim.. Meliha

abide dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun :)) Eşinle ve ailenle birlikte daha nice yıllar kutlaman dileğiyle.

Neşetuana dedi ki...

mutlu yıllara :)

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

çokk çoook teşekkürler ..hepimize olsun inşallah güzel dilekleriniz..sevgiler..

Ballı Cimcime dedi ki...

Sağlıklı, muylu, sevgi dolu ve hep neşeli daha nice güzel yeni yaşların olsun, sevgiler...

kalüfer böcüğü dedi ki...

ya nilay beni affedermisin bilmiyorum, işe başladım eve ancak bu saatte gelebiliyorum, dün yemek yiyip yattım çok özür dilerim ancak bu saatte kutlayabiliyorum doğum gününü oysa ilk kutlayan ben olmak isterdim çok özür dilerim bitenem.

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

cimcimecim, çok teşekkürler..inşallah hepimize olsun o güzellikler..

BÖCEEEMM OKU BENİİ..COK UZULDUM OYLE DEMENE, NE DMEEK AFFEDER MİSİN KUZUM YAHUU..AŞKOLSUN, GEÇİ ERKENİ YOK, ÖNEMLİ OLAN DÜŞÜNMEN TATLIM,ÇOK TEŞEKKÜRLER..BU ARADA YENİ İŞİN HAYIRLI UĞURLU OLSUN..ADRES ISTEDIM SENDEN, Bİ VERMEDİN DELİ KIZ..GÖRÜŞMEK ÜZERE TATLIM ÇOK SAĞOLLL

kalüfer böcüğü dedi ki...

tamam o zaman sen bana mail at adresini hem sana doğum günü hediyesi yollayayım hemde adresimi vereyim, firesn86@gmail.com