30 Haziran 2010 Çarşamba

BUGÜNLERDE OKUDUKLARIM..

MUZAFFER BUYRUKÇU 'YU 2003 YILINDA KÜTÜPHANEDE KEŞFETMİŞTİM, BÜTÜN KİTAPLARINI OKUDUM, TAA Kİ BU İKİ KİTABI KALANA KADAR..BUNLARI BULUP OKUMAK DA BUGUNE KISMETMİŞ..NERMİN ABLADAN EDİNDİM BU KİTAPLARI, ÖDÜNÇ ALDIM..SADECE İÇLERİNDE BENİM OLAN, MEVLANA'DAN DÜŞÜNDÜREN SÖZLER, ADLI CEP BOY KİTAP..GEÇEN GÜN DİASA MARKETTE BULDUM ONU RAFLARIN ARASINDA, HEMEN KAPTIM TABİ..
TUNA KİREMİTÇİ İLE YILDIZIM BARIŞMADI NEDENSE, ELİME ALDIĞIM HER KİTABINI OKUYAMADAN GERİ KOYDUM..O DA BUGÜNE KISMETMİŞ İŞTE..GİT KENDİNİ ÇOK SEVDİRMEDEN, BELKİ MODASI GEÇMİŞ BİR KİTAP OLDU, OKUMA LİSTESİ İÇİN..
ŞUAN GECE YATARKEN TERCİHİM, TUNA KİREMİTÇİ..KÜÇÜK KİTAP LAMBAM İLE OKUYORUM, UYKUM GELİNCE YERİMDEN KALKMA ZAHMETİ OLMADAN HEMEN SÖNDÜRÜP YATAĞIN ALTINA KOYUYORUM EL YORDAMIYLA KİTABIMI..SENELERDİR BÖYLE GİDİYOR..
ÖLÜM VE ÖTESİ İSE, KORKU FİLMİNİ ARATMAYACAK NİTELİKTE..FAKAT TEK FARKLA, HEPSİNİN GERÇEK OLDUĞU FARKIYLA..MUTLAKA BULUNUP OKUNMASI GEREKEN BİR ESER..YAZIM DİLİ BİRAZ AĞIR,- ALIŞKIN OLDUĞUM İÇİN BENİ ZORLAMADI..HERKESİN OKUYAMAYACAĞINI DÜŞÜNÜYORUM ÇÜNKÜ ÖLÜM VE SONRASININ HAKİKATLERİNDEN AYRINTILI OLARAK BAHSEDİYOR..YİNE DE BULUN VE OKUYUN DERİM..

2 yorum:

zoitsa dedi ki...

tuna kiremitçi benim de ilgi alanıma girmiyor nedense..veee o lambayı merak ettim zira kendisinden bir adet edinmem lazım

NİLMOON dedi ki...

CANIM O LAMBAYI RESİLER, KOYARIM BİR ARA..TEKZEN MARKETTEN ALMIŞTIM EN SON 3 YIL ÖNCE, ONDAN ÖNCE DE BABAM ALMIŞTI 15 YIL ÖNCE..YEDEK PİLLERİ İLE BERABER SATILIYOR,SÜREKLİ SORUYORUM TEKZEN'LERE FAKAT BULAMIYORUM ,BULSAM YEDEKLİYCEM BİKAÇ TANE..BULSAM DA KEŞKE,ALIRIM SANA DA..