17 Haziran 2010 Perşembe

DOOMGÜNÜ POSTUU:) HEDİYELERİM..

BOL FOTOLU Bİ POST OLACAK..çok şükür:)) iyi ki doğdum, maşallah :)) hehehe..dün kardeşim geldi öğleden sonra, cilt bakımı yaptık, patates salatası yaptık, bol bol dondruma yedik, twister'a taktık çok fena, 3 er 5 er götürdük..akşama doğru yemek hazırlıklarımızı yaptık..eşim geldi pastamla:) yemek yedik, şerefime 1 er bira tokuşturduk..annemler geldi akabinde ve tüm hediyelerimi açtım....dehşet sıcak bi geceydi ve terden şırkıslak olduk..ocak ayında doğmadığıma pişmanım..velhasıl doğumgünüm yine çalan telefonlar,gelen mailler, kapımı tıklatan komşular,eş,dost ve sevgili ailemle hatırlanarak geçti, çok şükür..rabbim herkese daha güzelini versin inşallah..işte fotolar..ben kaçtımm..

5 yorum:

fluffy dedi ki...

bol hediyeli bi gün olmuş :) mutlu yıllar cnm

Zuzu dedi ki...

Ne guzel bir gun gecirmissin okurken ben bile huzur ve mutlulukla doldum iyi ki dogdun =)

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

TEŞEKKÜRLER KIZLAR..ALLAH SİZLERE DAHA İYİLERİNİ VERSİN..

Ghanima dedi ki...

hediyeler süper:)terlikle çantanın rengine bittim:)sana da çok yakışacak canım

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

ghanimacım çok sağol canım, allah sana daha güzellerini versin ..