15 Haziran 2010 Salı

HAFTASONU NELER YAPTIM VE TÜKETTİĞİM ÜRÜNLER..

SELAM KIZLAR..
bikaç gündür yokum yine..şimdi vakit bulup post yazabiliyorum..
haftasonu yoğun ve daldan dala şeklinde geçti..cuma günü çarşıda işlerim vardı, doktor kontrolüm vardı..belim ile ilgili iyi ya da kötü bir gelişme yok.ağrılarım şiddetlice devam ediyor,ilaçlarımdan çok fazla olumlu geri dönüşüm alamıyorum..önümüzdeki hafta tekrar kontrolüm var..bakalım..
cuma günü doktor, lc waikiki alışverişi ve diğer mağazaları gezmek, market alışverişi derken akşam evin yolunu bulabildim..
Cumartesi günü Elço çağırdı, ona gittik TAHA ile bol bol oynadık, güzel bi gündü..balkonda deniz manzaralı güzel bi brunch ile güle oynaya vakit geçirdik..
Pazar günü bol gezmeli bir gün oldu..sabah yakındaki bir cafeye giderek kahvaltı ettik,oradan babam gelip beni aldı ve istanbula gittik, kardeşim ve annemi almaya..yaz tatili dolayısıyla canım kardeşim artık burada..bol bol uyuyor şimdilik,henüz doyasıya görüşemedik..saat 13 gibi istanbula gittik, saat 18 suları burdaydık:)yolda uyudum, belim çok ağrıyordu..daha eve girmeden  hemen alışverişe gittik,haftalık market alışverişinden sonra, güzel bir yemek yedik dışarda..oradan da alkaya mevkiine çok sevdiğimiz sakin,serin ve denize tam sıfır bir mekana bira içmeye gittik,arkadaşlar da geldi eşleriyle..gece eve geldiğimizde 12 sularıydı ve yeterince gezmeli bir gündü,yorucuydu belim açısından..
hem hastasın hem ne geziyosun diyen arkadaşlara tek cevabım ama napiiim yağğğ, olabilir ancakk:))

dün yani pazartesi günü ise yine çarşıdaydım..banka ödemelerimiz vardı..duş alıp evden çıktım ama o kadar sıcak ki artık havalar,bikaç dakika içinde yine duştan çıkmış gibi oluyor insan..bankaları hallettikten sonra, kuaföre gittim..epilasyon ve bi takım işlemler de bitmiş oldu , bu ayı da atlattık:)) babama uğradım dükkana, biraz lafladık..bikaç parça alışveriş yaptım..annemle , 1. sene devriyesi olan annemin dayısının mevlidine gittik..son duaya yetişebildim..canım dayım, nurlar içinde yat!!
oradan yine babama uğradık geze geze annemle..soluğu lc waikiki de aldık yine..bu kez babalar günü için, babama gömlek alıp çıktık..yarın ki doğum günüm için , kendime bişiler aldım..
yine evin yolunu bulmam akşam 8 olduu:)) akşam da rutin, yemek yedik ve sıcaktan- belimin ağrısından uyuyamadan bir gece daha geçirdimm..fotoğraf, geçen gün annem istanbuldayken çekilmiş, kardeşim tarafından..bebek,istinye,ortaköy,taksim..bol bol gezmişler iki gün..oh yarasın canlarımaa..

bu aralar epey alışveriş yaptım..arada bazı ürünler için post hazırlayacağım..
çok fazla şey alınca, tükenmeleri çok uzun zaman alıyor..çünkü, bir o üründen bir bu üründen derken hepsi daha yarıya gelemeden kenarda köşede beklemeye alınıyorlar..son 10 gündür, biriken ürünlerimi tüketmek için bol keseden kullandım hepsini..