15 Haziran 2010 Salı

hunca'dan caldion jeans..

GHANİMA'cığımın salık vermesiyle hunca'ya çakilişe katıldım ve sonra bunu unuttum..hatta geçen gün eve gelen kargoya şaşırdım..bu ara , sık sipariş veridğim için internetten," ayy kimbilir yine ne aldım?" diye önce bi gıcık oldum kendime..hunca, adını görünce hala hatırlayamadım,pakedi açana kadar..orjinal boy parfüm ve deodorant, gayet güzel kargolanmış ve kendi güzel ambalajlarıyla hediye gönderilmiş..kokusu hakkındaki fikrim, ilk olarak erkek parfümü olduğuydu, ilk saniyelerde.." for women" yazısını gördüm sonra..    VELHASIL, SPOR KOKULARDAN HOŞLANAN BİRİ İÇİN GAYET İYİ BİR TÜRK MALI SEÇENEĞİ..ambalajları çok hoş,jean paul gartier görünümlü ambalajı, " eh olsun o kadar" dedirtti bana ve çok hoşlandın parfümün şişesinden..

2 yorum:

Ghanima dedi ki...

bayılıyorum bu kokuyaaaaa

cicikan dedi ki...

bana da geldi canım bu setten harikaaaa kokusu var hatta deosunu annem kaptı bende resimleyip eklicem blogumaa:)) güle güle kullan canım kokusu çok hoşuma gitti:)