25 Haziran 2010 Cuma

hayırlı cumalar..

Dün çekmece içlerini eşeledikten sonra, bugün de ,belimin ağrısından 1 haftadır düzgün yapamadığım temizliği yapmaya karar verdim..akşam da eşimin işlerini hallettik, çanta dolabımı boşalttım, atılacakları attım, ilaç dolaplarını ayıkladım..yine bi torba atılacak şey çıkardım..madem atıcam, niye alıyorum..madem alıyorum,niye atıyorum:)) hoopp tataaa mürsel:)))

şimdi güzel bi duş alıp, cuma saatinin tadını duayla çıkarmaya çalışıcam..
HERKESİN CUMASI HAYIRLI OLSUN..
RABBİM CUMA BEREKETİNE HASIL ETSİN HEPİMİZİ..

2 yorum:

zoitsa dedi ki...

hamarat arkadaşım benim:)

Adsız dedi ki...

merhaba sana dünde yazmak istedim ama şu kopuk balantılar yüzünden ne mümkün.çok hamaratsın vallahi allah kolaylıklar versin. çekmece fikrine bayıldım.bende uygulayacağım iyi fikir böyle kasfetli günlerde temizlik yapmana bravo kal sağlıcakla meliha