2 Haziran 2010 Çarşamba

kendime notlar..derin yaz temizliği..

- bütün halıları kaldırdım..
- bütün camları sildim..
- bütün perdeleri yıkadım, astım..
- bütün odaların,heryerin tozunu aldım..
- mutfak dolaplarını sildim..
- portmanto ve kiler dolaplarını sildim..
- yatak odası takımını sildim(yatak,gardrop,şifonyer,konsol)..
- dış ve iç kapıları sildim..
- balkonları yıkadım..
- avizeleri sildim..
- lavabo ve wcyi ovdum,banyoyu sildim,banyodaki atılacakları attım..
- kalorifer peteklerinin tozlarını aldım..
- bulaşık makinasını boşalttım,kirlileri yerleştirdim,mutfağı temizledim..
- çiçekleri balkona çıkardım,serayı suladım..
- renklileri yıkadım,astım..
- vitrini,konsolu,pc yi ve masasını  temizledim..
- nevresimleri değiştirdim..
- heryeri süpürdüm ve sildim..
- 5 kilo bezelye ayıkladım,torbaladım ve deepfrize yerleştirdim..

7 yorum:

prenses dedi ki...

valla maşallah bi günde bayağı işler yapmışsın.dün akşam koltuğun üstüne kola döküldü hemen sildim ama sanki su i<zi oldu şimdide bi tavsiyen varmı:)

Neşetuana dedi ki...

Maşallahh, yorulmamışsınızdır umarım..

abide berkman dedi ki...

Ayyy ne güzel.Ev pırıl pırıl olmuştur.Darısı başıma :)

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

VALLA KIZLAR, BİKAÇ GÜNDÜR EŞİMİN SAĞLIK SORUNLARI NEDENİYLE YİNE ÜZGÜNÜM VE MORALİM BOZUK..AÇIKÇASI KENDİMİ İŞE VERDİM BUGÜN..YORULDUM AMA DEĞDİ..SABAHTAN BAŞLAYINCA VE SIKSIK HAFİF TEMİZLİKLER YAPINCA, HERŞEY KOLAYLAŞIYOR,DÜZENE OTURUYOR..
SEVGİLİ PRENSEN..KOLA ÇIKMIŞTIR AMA SU İZİ KALMIŞTIR,TAHMİN EDİYORUM..YAPILACAK EN DOĞRU ŞEY, KOLTUĞUN KALAN KISIMALRINI DA SİLİP RENK BÜTÜNLÜĞÜ SAĞLAMAK..SU İZİNDEN ZİYADE,TEMİZLENEN YERİN TEMİZLİK İZİDİR O ..KOLTUKLAR MALUM COK SIK KİRLENİYOR..ZOR Bİ YÖNTEM ÖNERDİM BİLİYORUM AMA VAKTİN OLDUĞUNDA DENEMELİSİN..BU ARADA ASPİRİX ADLI NEFİS BİR DETERJAN VAR ARKADAŞLAR..KOLTUK ,HALI,PERDE LEKELERİ,SU LEKELERİ VE YOĞUN KİRLER İÇİN..HERYERDE BULAMAYABİLİRSİNİZ,ACIK DETERJAN SATAN YERLERE Bİ BAKIN..ASPİRİX MUCİZEVİ FİYATTA VE HARİKA Bİ TEMİZLİĞİ VAR..SU İZİ İÇİN ONU DA DENEYEBİLİRSİN BULURSAN SEVGİLİ PRENSES..ÖPERİM SİZİ...

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

SEVGİLİ ABİDE..YARDIMA GELEYİM DİCEM AMA BİRAZ ÜTOPİK Mİ OLACAK..:))EN KISA ZAMANSA SENIN DE BİTİRMEN DİLEĞİYLE..SEVGİLER..

kalüfer böcüğü dedi ki...

offf off ben bulaşıkları makineye atmaya üşeniyorum sende ki bu enerjiye hayran kalıyorum sadece

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

böcüm ya yakın olsak gelir yardım ederdim..aman benimki de inan hastalık derecesinde, cana eziyet..boşver,arada temizlersin sen de..öperim..