19 Haziran 2010 Cumartesi

NİLMOON - HEDİYE ÇEKİLİŞİ YAPIYORUM..TOPLANIN KIZLAR..

kızlar..malum yaz geldi, hala vaktimiz var güzelleşmeye, selülitleri gidermeye,sıkılaşmaya..
nezamandır farklı bir konuda çekiliş yapmak istiyordum..bunlar geldi aklıma kütüphaneme yeni eklenmişlerdi ve ben kullanmadım hiç..
2 adet cd, bondrollü olarak tabii..ve Maria Shaw'dan AŞK KİTABI..
toplam 3 ürün..
HEDİYE 1) 1. cd = selülitle savaş..içeriği: jimnastik,kolay uygulanabilir masaj ve beslenme önerileri ve uzman tavsiyeleri..puanlama,selülit sporu,bacaklar, kalçalar,basenler,kollar,karın..vücut kitle indeksi hesaplama konularından oluşuyor..
HEDİYE 2 )2. cd = zen tekniği ile zayıflayın: nefesi doğru kullanarak kilo verme,egzersiz ve form tutmak için nefes teknikleri..
HEDİYE 3 ) Maria Shaw - aşk kitabı : aşk kapınızı ne zaman çalacak, kahramının hangi burçtan, yıldızlar ve ruh ikiziniz vb..konuları ustaca kaleme almış..gün yayıncılık..
GELELİM YAPMANIZ GEREKENLERE .
1- İZLEYİCİM OLUN..
2- BLOGUNUZDA ÇEKİLİŞİMİ VERİN ..
3- BU POSTA YORUM BIRAKIN..
BLOGU OLMAYANLAR AD, SOYAD,MAİL BİLGİLERİ İLE KATILSINLAR LÜTFEN..
HERKESE BOL ŞANS..
HAA BU ARADA, SON GÜN : 16 TEMMUZ 2010..
HERKESE ŞİMDİDEN BOL ŞANS..


KAZANAN ARKADAŞIMIZ : ÖZGE OLDU,hediyelerini elden vereceğim,katılım çok azdı, yeni blogger olmam hasbiyle..ileride daha farklı çekilişler yapmak dileğiyle..

2 yorum:

deli kızın sandığı dedi ki...

hemen yayınlıyorum ;))))

WishMeLuck dedi ki...

Çok güzel hediyeler. :)
Blogumda yayınladım.

http://wishmeluckpls.blogspot.com/

Email : wishmelck@gmail.com

Teşekkürler. :)