17 Haziran 2010 Perşembe

NİVEA CALM&CARE sensitive roll-on, ayrıntılı post..

nivea'nın o soft, opamuksu tatlı kokusunu sevmeyen çok az kişi vardır..ben de çok severim..hele ki, annemle benim "süt" diye tabir ettiğimizbeyaz renkli kokuları ,ferah ve temizlik duygusu uyandırır bende hep.. 8çarpı4 markasının da süt renklisini çok sık kullanmakla beraber,niveayı da sırf kokusu için almışlığım vardır..
dün hediye gelenlerden biriydi, önceki postumda da yazdığım gibi, bu roll-on..bir roll-on'dan beklenemeyecek kadar ,iyi bir performansı olduğunu düşündüm ve sizinle paylaşmak istedim..
bu sabah ev işlerini yaptıktan sonra duşa girmeden evvel, terliyken bir süreyim ,dedim..terle ilgili asla koku sorunum yok çok şükür..fakat terliyken parfüm,roll-on vs.. sürülmemesi gerektiğini hepimiz biliyoruz..denedim ve harika bir kokuya büründüm..duştan sonra da temiz vücuda çok daha yakıştı bu ferah koku..nivea nın sabit kokusundan farklı olarak ,bu yeşil kapaklı cici ürüne biraz da tatlımsı bir koku eklenmiş..
en önemli detay ise, CİLT YENİLENMESİNE DESTEK SAĞLADIĞI VE ALKOLSÜZ OLDUĞU..koltuk altı traşından sonra kullanıldığında , özellikle, cilt yenilenmesine destek olduğu yazıyor ambalajında,vurgulu bir şekilde..
içindekiler : pro vitaminB5, hammamelis..hepsi bu..alkol yok, cilde destek var, nefis bir ferahlık hissi var..tavsiye ediyorum ve bitirince yine alacağım ürünlerden biridir diyorumm..

1 yorum:

Ghanima dedi ki...

roll-onum bitmişti bu iyi bir tavsiye oldu:)adidas kullanıyordum ben ondan da memnundum