6 Haziran 2010 Pazar

öyle Bİ post..

gece saat 12 de yatttım ve 02 gibi uyandım..keyifsiz bir uyanıştı..oturdum,sigara içtim,bişiler atıştırdım,tv izledim..şimdi saat 05.30 suları..kuşlara kahvaltılarını ettirdim, balkona ekmek koydum,su koydum..küçük seramı suladım..büyük boy türk kahvesi yaptım..1 pakede yakın sigara içtim..ağrım hala var,azalmış olmakla birlikte; şükür..
eşim alışkın benim böyle gece kuşu olmama..uyanırsa şaşırmıyor artık,ilk evlendiğimizde telaşlanırdı..şimdi biliyor ki,sağım solum belli olmaz benim..öğlen  belki uyurum,gece belki sabahlara kadar oturur,okurum..
hava aydınlandı epey..rüzgar var hafiften..balkon kapılarım açık..kurumaya çalışan çarşaflarımdan mis gibi vernel kokuları geliyor..
yine de keyifsizim..
kuşlar bu saatte cıvıldaşıyorlar..
ben yine de keyifsizim..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba seni uykusuz bırakan bu rahatsızlığından enkısa zamanda kurtulmanı dilerim tekrar acil şifalar dilerim.Senin bu içten yazılarını okumak çok güzel daha sık yazmanı dileğim.Tüm güzelikler seninle olsun.Blok konusuna gelince bana biraz uzak senin gibi güzel blokları takip edip kendimi geliştirme aşamasındayım. Meliha

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

sevgili meliha..takibin için çok teşekkürler..çok incesin ve cümlelerin de gayet güzel..bence blogunu aç ,ufak ufak yazmaya başla..allahaşkına,binlerce insan blog yazıyor..okudugum tum arkadaşlarım dısında-kimse kırılmasın- kimler,neler yazıyor,sen mi yazamayacaksın arkadaşım?ben de neyim ki,blog yazıyorum..rastgele başladım işte..çok izleyicim de yok..önemli olna,geçmişe dönük kalıcı bir iz bırakabilmek ve sen gibi birkaç samimi insanla paylaşımda bulunabilmek..
evet bugün 4. iğnemi oldum,yarın kontrolüm var..umarım çabuk geçer,zira sabah 7 de anca uyuyabildim..bu aşamadan sonra da acil kilo vemrem gerekecek..inşallah bol bol yazarım ..ara ara ben de cok uzatıyorum yazılarımın arasını..güzel yorumların için tekrar sağol,çok samimisin..sevgiler..