5 Haziran 2010 Cumartesi

SKOLYOZ'um..

birkaç gündür yazamadım..
o kadar temizliğe ve strese göre bir hastalık bulmaz olur mu beni ?
SKOLYOZ..


yeşil reçeteli ağrı kesici, farklı bir ilaç ve 7 tane iğne ile birlikte, 3 gün kesintisiz bacak arasına yastık alarak yapacağım zaruri yatak istirahati..
sürekli yatabiliyor muyum ? gördüğünüz gibi , hayır..yatmak cok zor..allah kimseyi yataklara düşürmesin .amin.

günde en çok 4-5 saat yatabiliyorum, sürekli orda toz var,buraya su damlamış,perdenin kenarı kaymış,, şeklinde ahaliyi kızdırıyorum ..

bugün öğleden beri yalnızım evde..yeşil reçeteli olan ağrı gidericim, uyku yapıyor,birkaç saat uyuyorum gün içinde, iyi de geliyor..

geçen haftaki üzüntüm ise, eşimin kardiyoloji kontrolüne gitmemizle birlikte, eşimde, kalp büyümesi olduğunun tespit edilmesiydi..ona çok üzüldüm, biliyorsunuz ki, eşim 1 sene önce sol felç geçirmişti ve o gece iki kez kalbi durmuştu, şok ile çalıştırılmıştı..o geceden beri eşim artık her türlü hastalığa sahip..yüksek tansiyon,kalp büyümesi, felç, kolestrol..buna şükür ..

üzüntü ile de ilintili ,dedi sevgili rehabilite doktorumuz..eşimin hastalığını biliyor..
kısaca böyle arkadaşlar..ptesi günü kontrolüm var..muhtemelen, çekilecek olan emar ile daha kesin bir teşhiş konulabilecek ..ağrımdan fazla oturamıyorum pc'de, affola..ara ara blogları okumak için girdim bugün nete, fakat bugün ağrım arttı dolayısıyla..
şimdilik bu kadar..
haberleri veririm yine..


HARİKASINIZ CANIM AİLEM..SİZİ SEVİYORUM..HER NE KADAR SİNİRLERİM LAÇKA OLSA DA, SİZİ KIRIP KIZDIRSAM DA..BEN KÜÇÜK BİR KIZ ÇOCUĞUYUM HALA..SİZİ SEVİYORUM..RABBİM AİLEMİ BAŞIMDAN EKSİK ETME..AMİN..

12 yorum:

prenses dedi ki...

canım cok geçmiş olsun.gerçekten cok üzüldüm.Allah başka dert vermesin.acil şifalar:)

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

ÇOK SAĞOL CANIM..ALLAH RAZI OLSUN..SEVGİLER..

yasamladans dedi ki...

çok büyük geçmiş olsun..Başlangıcı olduğu için tedavi ile çabucak düzelir inşallah :(

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜRLER YAŞAMLADANS..İNŞALLAH CANIM..AĞRIM VE ACIM HAKİKATEN ÇOK..UMARIM GEÇER VE RAHATLARIM..SEVGİLER..

Adsız dedi ki...

Merhaba öncelikle geçmiş olsun okunca cok üzüldüm.Benim blogum yok ama seni yakından takip ediyorum.Allah her zaman yolunu açık etsin.Ben de T.dağ Kapaklı Organize'den seni takipteyim.Başarılar dilerm.Meliha

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

sevgili meliha..öncelikle çok teşekkür ederim..kapaklı'ya daha önceleri iş için arada gitmişliğim var..tdağa yolun düşerse,beklerim canım..güzel dileklerin inşallah hepimize olsun..sevgiler..neden sen de blog açmıyorsun?

kalüfer böcüğü dedi ki...

kıyamam canım benim evde internetim yok ancak okuldan girebiliyorum, umarım en kısa sürede atlatırsın bunları ne diyeyim. Ama kendine dikkat et ne olur. Azıcık bana benze yer bir yer bir karış toz olmadan kalkma yerinden. Sen bize lazımsın daha ayrıca her fotografta olgun bir bayan gibi görürdüm seni annenin yanında ortaokul çocukları gibi çıkmışsın. Üzme kendini ben hasta olduğum zaman sevdiklerimi yanımda göremedim biliyorsun hiç olmazsa senin çevrendekiler düzgün insanlarmış.
Bu arada seninle konuşmak isterdim ama şuan olmaz önce iyileş ondan sonra uzun uzun çene çalarız. Çok ama çok geçmiş olsun bitanem

SvGLove dedi ki...

Çok geçmiş olsun,çok üzüldüm.Kız kardeşimde de böyle bir şey baş göstermişti.Ağrının nasıl olduğunu anlayamasam da,nasıl ağrılı olduğunu biliyorum.Umarım gereken her şey yapılır da bir an önce sağlığına kavuşursun.Aynı dileklerim eşin için de geçerli.

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

svglove..çok teşekkürler..ne kadar incesiniz kızlar ya..inanın duygulandırıyorsunuz beni..kardeşinin hastalığı geçmiştir umarım..benimki bel fıtığından mütevellit skolyoz..bakalım yarın emar da belli olur..güzel sağlık dileklerin için allah razı olsun..hepimize sağlık olsun inşallah..sevgiler..

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

kalüfer böcüüm çok ama çok teşekkür ederim sana da..senin hasta olduğun zamanlarda yalnız olduğun için, hastalıktan başka bir de duygusal boşluk hissettiğin için ne kadar üzülmüştüm..annemle o resmimiz de ikimiz de çok yorgun ve bitkiniz..ayrıca inan ben eşimin ve annemlerin yanında 3-4 yaşlarında gibiyimdir,abartırım hatta,sıkarım insanı:)
en kısa zmaanda uzun uzun görüşmek üzere..hastalığım çene çalmaya mani değil,çok şükür çenem takır takır işliyoo:))sen ne zaman istersen konuşalım,bekliyorum..sevgiler..

ABİDE dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Acil şifalar.

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

sevgili abide, çok sağolun..allah razı olsun..