10 Haziran 2010 Perşembe

SON ALDIĞIM KİTAPLAR VE ŞUAN OKUDUĞUM GÜZELLİK..

bu kitabı 2002 yılında okumuştum..nermin aybalam'da görünce dayanamayıp ondan ödünç aldım, 2 saatte okudum ,bitirdim,teslim edeceğim..feng shuı yle ilgilenenler için oldukça net ve anlaşılır bir anlatım..ben ilgileniyorum fakat özünde herşeyi pozitif enerjiye bağladığımdan mütevellid, çok sarmadım feng shuı ye..zaten rabbim dünyayı mükemmel yaratmış..bunlar sadece okunası hoşluklar..
aldıklarım:

kimya hatun..migrostan geçen gün aldığım, ayıla bayıla okuduğum,bitmesinden korktuğum enfes bir eser..MEVLANA ve hayatı ile ilgilenenler, roman tadında bu nefaseti mutlaka okumalılar..bu kitap hakkında ileride ayrıntılı bir post hazırlayacağım..

2 yorum:

Ghanima dedi ki...

kimya hatun ve marazı çok merak ediyordum ikisinin de postunu merakla bekliyorum

huysuz ve tatlı.. dedi ki...

canım mutlaka okumalısın..hande altaylı 'nın ilk kitabı da var bende, o daha güzeldi..maraz, açıkcası çok yavan geldi..ama kimya hatun mutlaka okunası bir eser..ayrıntılı postlar çok yakında..sindirerek okuyorum kimya hatun'u..maraz için ayrıca bir post hazırlar mıyım, açıkçası kayda değer olmaz ama hafif ve iz bırakmayan bir roman okumalıyım dersen, tavsiye ederim..mucuu..