20 Temmuz 2010 Salı

BALKON..

güzel kelimedir balkon..
dün geceyarısı balkonda ardı ardına sigara içtim, türk kahvesi de yakıştı yanına tabii..
serin serin esen rüzgar, saçlarımdaki teri kuruttu..
balkonda yaşayabilirm, diye düşündüm ömür boyunca..
evimin iki balkonu var..biri küçük, diğeri büyükçe..
sevmiyorum balkonlarımı..
hayalimdeki balkon değil ..
ön balkonda salata,domates,nane,maydanoz,fesleğen,biber ekili..arka balkon çamaşır ve ıvır zıvır balkonu..
istiyorum ki balkonda yaşayayaım..
balkon..bal- kon..balkonda yaşamak sanki bala konmak gibi..
1.katta oturmanın avantajları:
- istediğiniz zaman, başkasının yüzüne tükürür gibi balkondan aşşağıya tükürebilmek..
- yolduğum kurumuş yaprakları aşşağıya atabilmek..
- halı , havlu silkeleyebilmek..
- anahtarı evde unutursan, biraz zorla da olsa balkondan içeri giribilme ihtimali..
- markete yakın olmka,, ilk kat olduğu için, bir kat merdiveni inip çıkmaya üşenmemek..
1.katta oturmanın dezavantajları :
- ilk çalınan zil olmak,adres,şahıs,vs.. sorulan kat..
- bişey isteyenlerin ve satıcıların ilk size dadanması..
- üsttekilerin ve dış kapının gürültüleri..
- üsttekilerin sofra bezi vs.. silkelemesi..

nereden esti bilmem..gece balkonda bunları düşündüm..ve birçok şey daha bittabi..
solmuş yaprakları yoldum, toprakları havalandırdım..salatalık kopardım yedim..fesleğeni sevdim,elimi kokladım..
insan balkonda yaşar mı , yaşar, dedim..

5 yorum:

zoitsa dedi ki...

hahahahaha lafa bak lafa ''istediğiniz zaman, başkasının yüzüne tükürür gibi balkondan aşşağıya tükürebilmek..''içinde recep ivedik barındıran bağyan seni:)

kgb dedi ki...

bizde 1. kattayız bu zırt pırt zile basma durumları sinirimi bozuyor bir de o katta hayalindeki balkona sahip olsan da önünde cadde olduğu için her hareketin kısıtlanıyor bir de şu kahve fincanı tadındaki balkonlara bittiğimi söyler sessizce çeker giderim:)

NİLMOON dedi ki...

ZOİ ÇOK GÜLDÜM , SÜPER YORUM HAHAHAHAHAAHHH..BEN RECEBİYE, SAYGILAR..
KGB CİM HOŞGELDİN CANIM..BEN DE SANA MISAFIRLIGE GELICEM SIMDI BLOGUNA..HIM ONUNDE CADDE OLMICAK TABI, HAYALIMDEKI BALKONDA DA ONUMDE CADDE YOK..SEVGILER..

NİLMOON dedi ki...

HAY ALLAH BENİ NEETMESİN..BEN DE DİYORUM BU KGB BANA TANIDIK GELIYOR AMMA..İŞTE BİLDİGİMİZ KENDIMDEN GERIIE BAKTIM..BİDE DIYORUM KIZA NAGUZEL, MISAFIRLIGE GELICEM BLOGUNA DIYE..HERGUN BIKAC KERE BAKTIĞIM VE COK HOŞLANDIGIM BLOG DEGIL SANKI...PUHAHAHAHA..APTAL BEN..HAHAHAHAHA..

kgb dedi ki...

estağfurullah oluyor ben öyle zırt pırt isim falan değiştirince teşekkür ederim efendim her zaman beklerim