23 Temmuz 2010 Cuma

BU SICAKTA EVDE YAYILIP FİLM İZLEMECE-2..

BUGUN de iki film bitirdim, 3.filme geçmezden önce bi post patlatayım garii dedim:)
yarın kısmetse ZOİTSAM bana gelecek..inşallah bir aksilik çıkmaz, zira son zamanlarda plan yaptıkça gerçekleştiremez olduk..SENİ BEKLİYORUM ZOİM..
çay kahve ve brunch temalı ( herşeyi ve durmadan yeme,içme):)  keyfiyle pekişen bol sohbetli bi gün olacak inşallah..yüz maskesi yapıp, korku filmi izleyeceğiz, dalgın bi anımızda birbirimizin yüzüne bakıp çığlık da atacağız muhtemelen:) bu senaryo,zoime aittir, msn yazışmalarımızdan araktır:))

izlediğim filmlere gelince;
1- BÜŞRA..
Büşra, sinemaya gidip izleme fırsatı bulamadığım ve merak ettiğim bir filmdi..beklentimin altında çıktı ya da benim beklentim çok yüksekti..l dont now:)
ailesi muhafazakar ve dış görünüşüyle de türbanlı olan genç kız Büşra'nın , marjinal,genç ve yakışıklı bir yazar ile ilginç tanışma öyküsüyle başlıyor..din,namus,dostluk,aşk ve saplantı gibi alışılagelmiş öğelerin olduğu filmde, şuan benim de tam adlandıramadığım bir yavanlık vardı..
izlemeyenler izlesin derim ama tekrar izler miyim , sanmam..

2- BÜYÜ..
işte yine beklentilerimi alt üst eden bir türk korku filmi..okan yalabık,ipek tuzcuoğlu,özgü namal gibi beğendiğim oyuncuların böyle bir filmde nasıl olup da oynadıklarını hala düşünüyorum doğrusu..film,genelde hatta yüzde 90 gece geçtiği için, bana korkular değil hafakanlar bastı..korktum mu? hayır..korkmayı bekliyor muydum ,evet..
izlemeye çok gereksinim duyulmayacak da olsa, eh bunu da izledim tatmini, elde kalan tek yarar olduu..

dehşet sıcak günler yaşıyoruz..allah dışarıda çalışanlara,hastalara ve yaşlılara kolaylık versin..amman dikkat edelim..bol su ve çok hafif yemekler ile günü geçirelim ve olabildiğince sık duş alalım..

Hiç yorum yok: