1 Temmuz 2010 Perşembe

dün akşam..

nilaykıvandün akşam, iki yıldır tanıdığım fakat tüm kalbimle söylüyorum ki, canımdan can, kardeşimden kardeş olan sevgili dostum SERAP ve eşi  EVGEN abimi yemekte ağırladık..
 önceki gün yaptığım ve bayılarak yediğimiz,dolayısıyla bitiveren çikolatalı ıslak kekten yaptık,dostlarıma sunmak için..fekaaat, herşeyin ilk yapılanı ve acemice yapılanı güzeldir ya, aynı malzemeler, aynı el, aynı fırın yaptığı halde, aynı pasta olmadı maalesef..eşim de dün yaptığımı daha çok beğendi..
yine de yedik çok şükür..
gece 22,30 da ancak gelebildiler sevgili dostlarım..ellerinde benim en sevdiğim hazır köfte ve döner paketleri ile..evgen abi, bunların toptancılığını yapıyor..zaten öyle de konuşmuştuk gündüzden..
çorba, pilav,meze,tatlı benden..köfte ve döner onlardan..hemen pişirip soframıza kurulduk..
can dostlarım olduğu için sofraya çok özenmedim dersem, yalan olmaz..normal bir sofraydı işte, çok şükür güzelce doyduk,sohpet ede ede neşeyle yedik..saat 02,30 a kadar dertleşip konuşarak harika bir gece geçirdik..
dostların nerde nezaman karşısına çıkacağı belli olmuyor insanın..serap, benim yan dükkan komşum idi..hala orada..hala benim kapısı kilitli dükkanıma bakıp içleniyor..
can dostum,yufka kalpli kardeşim,tatlım..seni çok seviyorum..sen bu satırları okumayacak olsan da..seni çok ama çok seviyorum..iyi ki varsın..not: akşam fotolamayı unuttum canlarımı..geçen yıl, serabımın doğumgününden kalan ,onun işyerinde evgen abimle onu çektiğim iki fotosunu koyayım dedim..
allah mutluluğunuzu daim etsin kardeşim ve abim..


Hiç yorum yok: