17 Temmuz 2010 Cumartesi

dün ve bugün..

önceki gece yani perşembe gecesi, arkadaşlar toplanıp yine güzel bir "eller havaya" düzenledik Alkaya Restaurant'ta..bu kez daha kalabalıktık..buz gibi biralarla, canlı türk sanat müziğinin keyfini çıkardık..yeni tanıştığımız kişilerde vardı arkadaş grubumuzda bu kez..güzel ama kısa süren bir geceydi..zira ortamdaki geç yatmaya müsait tek çift, ben ve kocam idi:)
ertesi gün dr. randevum olduğu için erken kalktık, sürüne sürüne:)
belim ile ilgili tek iyi gelişme, ağrımın dayananılır hale gelmesi, birkaç gündür..
oradan eski dükkan komşumu görmeye gittim, yürüyerek..öğlene kadar dertleştik, lafladık..
öğleden sonra kardeşim nunu, tatile gideceği için, feribota, onu geçirmeye gittik annemle..ben yine oraya kadar yürüdüm..
limanda annemle çay keyfi yaptık ve sohpet ettik..  (not:canım annem, seni seviyorumm..)
oradan yine yürüyerek babamın yanına gittik,orada babamla ve eski çalışan ile lafladık akşama kadar..
eh akşam olunca da , " bari sabahtan beri dışarıdayım, bu akşam da annemlerde yemeğe kalalım" diye zekice :) düşünerekten, rotayı annemlere çevirdik..bu kez yürümeyerek:))
dün, anlaşıalcağı üzere ,günün teması yürüyüş idi ve acayip ter attım..iyi de oldu..
gece geç geldik eve..3 gecedir olduğu gibi yine sıcaktan uyuyamadım..sabah 10 da anca kalkabildik..
bugün de işlerimi hızla ve aklımdakileri yapıp rahatlayarak bitiriverdim..



Hiç yorum yok: