13 Temmuz 2010 Salı

nilay fenalarda..

izel in fenalardayım, şarkısı vardı, illa ki hatırlarsınız..bikaç gündür nereden dilime dolandıysa onu söyleyip duruyorum..az önce de indirdim..zor gelmeseydi de buraya da ekleseydim, hani siz de dinleyebilseydiniz..
yazarken düşündüm de, izel burada sevgilisine bir anlık gafletle ihanet eden bir kadının ağzından söylemiş bu şarkıyı..sözleri bu minvalde aman haaaa..ben sadece kendim fenalardayım, yanlış anlaşılmaya..tık tık tık maşallah..
SEVGİLİ ZOİM yorum bırakmış önceki postuma faakt ne ben onun yorumuna cevabımı yayınlayabildim ne de onun haftasonu güzel gezisine ve akepe :) başlıklı postuna yorum bırakabildim..blogger bu ara biraz sorun mu yaşatıyor,ne ?
large bir gün geçiyor dediğim gibi..evi adam akıllı temizledim,nevresimler değişti,banyo temizlendi,çamaşırlar yıkandı asıldı vs..duş aldım ve bu ,günün 2. demlediğim çayı..
çay eşliğinde sevdiğim blogları okumaya bayılıyorum..
misal SARDUNYA çok yazsın istiyorum..ZOİ,VİNTAGE BİSCUİT,NİL ERTÜRKvs.. çok yazsınlar ben de çok okuyayaım istiyorum..
elimde dün kardeşim nunumdan çarptığım 1 kitap ve 3 dvd mevcut..
yeğenim taha bu gece de hastanede yatacak..
şimdilik bu kadar..
ben bornozla demli çay keyfi yapmaca..
rabbim bu alev alev sıcakta çalışanlara sonsuz kolaylıklar versin.amin.

1 yorum:

zoitsa dedi ki...

yorumlar sürekli sorunlu bu sıralar canım..ben de sen daha çok yaz istiyom ama gezmekten yazamıyon:)