3 Temmuz 2010 Cumartesi

SEVİYORUM..SEVMİYORUM..

HAYATIMIN " SEVİYORUM" LARI:
-iki kişilik türk kahvesi pişirmeyi,
-yeni kitaplara dokunmayı,koklamayı,
-delicesine çamaşır yıkamayı,verneli,omoları..
-yeni yıkanmış çamaşırları onmilyon sepet olsa da asmayı,
-tasavvuf ,aşk ve Allah konuşmayı,
-hangi mevsimde yağarsa yağsın, yağmuru,
-tatlı pilicim Taha'mın beni ıslak ıslak öpmesini,
-babamın chopper'ını..
-annemin sabrını ve güzelliğini,
-kardeşim nunumun cool oluşunu,yüksek çıtalarını,
-kocamın bana sarılmasını,
-arka balkona astığım çamaşırların rüzgarda sallanırken yarım saatte hem kuruyup hem de doğal ütü olmasını,
-ferhat göçer,funda arar,kıraç ve sezen aksu'yu..
-sigaram bittiğinde,evde zulalamışsam, onu hatırladığım anı,
-günaşırı yeni çarşaf sermeyi ve miss gibi içine gömülüp kitaplara boğulmayı,
-banyo yapmayı ve saçımın hep şampuan kokmasını,
-sık güncellenen blogları,
-hiç olmazsa, 100 metre varken, sağa/sola sinyal verebileneleri,
-dedikodu yapmamayı ve dinlemeyi,
-thomas tow'dan önceki elidor'u..
-zihnimden sürekli geçen altyazıları okuyup şaşırmayı..

SEVMİYORUM'LAR:
-habersiz gelen misafiri,
-çok şey bildiğini sanıp,onların yerine utandığım insanları,
-hayvanları sevmeyenleri,
-sokağa çöp atanları,
-terlemeyi,
-seyehatlerde midemin bulanmasını,
-hertürlü düşüncesizliği,
-ter kokan insanları,
-topladığım çamaşırları katladığımda yerleştirmeyi,
-sürekli sigara içip kültabağını ağzına kadar dolduran ve kültabağı gibi kokanları,
-ukalaları,
-yüz günde ancak iki satır yazan blogları,
-thomas'tan sonraki elidoru,
-herkesin avon satmasını,
- (-de ve -da) gibi ayrılması zorunlu ekleri ayırmadan yazanları..
-sinyal vermeden sağa ya da sola dönüveren iki ayaklı hayvanları,
-evlendirme programlarını ve sürekli onları izleyip bide anlatanları,
-türk kahvesi pişirirken cimrilik yapıp azıcık kahve koyarak,aslında bulaşık suyu kaynatanları..
SEVMİYORUUUMM..


1 yorum:

Neşetuana dedi ki...

Ne de güzel özetlemişsin canım.:)
Habersiz gelen misafiri ben de sevmiyorum.