13 Temmuz 2010 Salı

SON 10 GÜN..

son 10 gündür bloguma post giremedim..
bugün ziyadesiyle large bir güne adadım kendimi..zira son 10 gün, oldukça vakitsizdim..
bugünü tepeden çakma topuzum,siyah şortum,collezıone match poınt tişörtüm ve çıplak ayaklarımla parkeye basarak geçirmek istiyorum..tekli koltukta,tişörtümün içi -doline sprey ve voltren emulgel- ile dolu, dışı ise yastıklarla bezeli..önümde iki paket sigara, koca bir demlik çay, cam kapı açık,yatak bile toplanmamış, kahvaltı etmek yerine karşıdaki marketten kendime güzel bir kaşarlı sandwiç ısmarladığım, evet baştan da dediğim gibi oldukça large bir gün olsun bugün..
önceki hafta en son ctesi günü yazmışım..ctesi akşamı muhtemelen içerek geçmişti, pazar günü ise eşimle dolaşarak geçmiştir, yanılmıyor isem..
ptsi günü lise arkadaşım kadim dostum esraların konakta, havuza davetliydim ve çok güzel bir gün geçirdim..kakao yağına bezenmiş halde, malak gibi yattık 5 saat ve sadece 15 dakika havuza girdik..
salı akşamı dostum parçaçı ,eşim ve ben alkayada geceyarısına kadar içerek ve laflayarak geçti ve ertesi gün yani çarşamba köye gitmeye karar verdik..fidanlar büyümüş,hava iyice güzelleşmiş,salatalıklar karpuzlar kavunlar yenecek kıvamda..bol gezinti, bol temiz hava, bol organik meyve sebze ve kedi köpekle sarmaşmayla geçen 2.günün akşamı eve dönüş yaptık..hava inanılmaz yağmurluydu zaten..o gün kandildi,serap teyzeye uğrayıp köy ekmeği bıraktık, annemlere geçtik,kahve içtik lafladık ve eltimin babasınn kalp krizi geçirerek yoğun bakıma alındığını öğrendik..gece 22 gibi hastaneye gittik, 01 suları eve döndük..ertesi gün evde geçti..cuma günü dr. kontrölüm vardı..bol bol kan verdim ve tahlil sonuçlarımda önemli bişi çıkmadı..tekrar çağırdılar ptesiye, yani düne..
cuma dr dönüşü eşimle annemde kahvaltı ettik ve kardeşimle tekrar dr a gittik..oradan da bize geldik, nunum bizde kaldı o gece..04 e kadar oturduk, anestesi adlı filmi izledik,kitap okuduk, lafladık, alışveriş yaptık,yemek pişirdik ve yedik,kahveler çaylar içtik..ertesi gün yani ctesi akşamüstüne kadar da malak gibi yayıldık koltuklara, sonra nuray gitti,mangal partisine davetliydi zira..bu hafta da erdek ve avşa turuna çıkıyor..ah gençlik, güzel şeysin:))
ertesi günü yani pazar eşimle yine malak gibi saat 18 e kadar koltuklarda yaymaştık ve tv izledik,gazete okuduk,spagetti pişirdik,çay kahve içtik ve bunalıp yürüyüşe çıkmaya karar verdik..
çekirdek ve lays cips eşliğinde yürürken :) telefon çaldı ve dostum parçaçı yeni ve ciddi kız arkadaşıyla tanışmamızı rica etti..hoop eve geldik, duş al giyin falan, onları da alıp alkaya restauranta gittik yine..
güzel bi geceydi çok içmedik tadında bıraktık ve gece 1 suları onları da evlerine bırakıp evimize geldik..sonraki gün yani dün sabah 9 dan gece 11 e kadar hastanedelerdeydim..bunaltı geldi..
sabah yine bi dünya kan verdim,sonrasında smear testi yaptırdım ,çok korkuyordum ama geçti şükür..smear test parçam patalojiye gönderildi ve sonuç 3 hafta sonra çıkacak..hormonlarımda ufak düzensizlikler mevcut, şimdi de dahiliyeye gitmem gerekecek ama erteliycem bikaç gün..ordan annemlere geçtim, yemek yedim bişiler okudum ve tekrar üniversite hastanesine geçtim, tahlil sonuçlarımı aldım..orada dostum serap ve evgen abimle karşılaştık ve birlikte çarşıya tost yemeğe gittik..ordan beni saat 16 daki randevum için devlet hast.sine götürdüler, çıktığımda saat 17 idi..eczacı arkadaşımla lafladık ve üst komşumuzun kalp krizi geçirip çorlu şifa ya kaldırıldığını öğrenmemle, canım yeğenim tahamın yüksek ateş sebebiyle yaşam hastanesine yatırldığını öğrenmem arka arkaya oldu..rotamı devlet hastanesinden hemen yaşam hastanesine çevirdim ..bu arada alışveriş, banka ödemelerini de hallettim..yaşama vardım ve bebeğimin kolu serumluyken onunla oynamaya çalıştım..elçomla biraz market elişverişi yapıp,eve döndüğümüzde saat 20 sularıydı ve hemen yemeğe giriştim..eşimle yemek yedik ve hemen tekrar yaşam hastanesine bebeğimi ziyarete ve oyuncak götürmeye gittim..gece 23 suları eve döndüm ve bu kez de üst komşum hastaneden çıkarılmış, ailesiyle o geldi, aşşağıya inip hasbıhal ettik ve eve çıktım..gece 1 suları da uyuduk..inanılmaz yorucu ,üzücü ve hastane ile dolu bir gündü, buna şükür tabi..

şimdi gideceğim dr listesi şöyle:
- eşim için doktorumuz nörolog emel hanıma,
- bel kontrolüm için doktorum nüget hanıma,
- eşim için fizyoterapistimize,
- 23 gün sonra psiyatrım mehmet beye,
-  3 hafta sonra smear sonuçlarım için üniversite hastanesine ,
- en kısa zamanda da iyi bir dahiliye dr.una ..

hofff..bişi demek istemiyorum..buna şükür..

köy ve diğer fotolar için ayrıca bir foto postu hazırlayacağım..çav çavv..