14 Temmuz 2010 Çarşamba

son bikaç gündür,bedenime yaptığım iyilikler ve kötülükler..

  artılar :
- iki gündür, birer adet pınar kutu süt içmek
- iki gecedir yoğurt yemek
- iki gecedir sarmısak tüketmek
- iki gündür normalden daha fazla su ve madem suyu içmek
- iki gündür vücudumu ev temizliğiyle aşırı yormamak,dozajında temizlik yapmak
- iki gecedir (yeni eklenen yardımcı antidepresan dolayısıyla da olsa) uyanmadan uyumak

 eksiler :
- gün günden daha çok sigara içmek, misal 2 pakedi aşmaya başlamak
- hareketsizlik, pc başında çok oturmak
- son iki günde cips,bisküvi ve fazla hamur işi yemiş olmak( bu sıcaklarda resmen felce teşvik)
- son günlerde geç uyanmak,dolayısıyla eşimi işe kahvaltısız göndermek ve zincirleme olarak da mutsuz hissetmek, vicdan yapmak ..

3 yorum:

prenses dedi ki...

sevgili huysuz ve tatlı,antidepresanlar insana acayip uyku yapıyor.Dün ailemle ilgili üzüntüler yaşayınca doktorun rahatlamam ve uyumam için verdiği haptan bir tane içtim.15 saate yakın uyudum.ve çevreme hiç tepki göstermedim.öyle olayları sanki film karesi gibi izledim tüm gün:)

NİLMOON dedi ki...

sevgili prenses..ben 1 senedir fulsac 20 mg lık antidepresan kullanıyorum, yani eşim hastalandığından beri..son ıkı aydır fulsac'ı procaz ile değiştirdi doktorum..ve bu hafta, artık ilacı yavaş yavaş bırakmaya başlamaya alıştırmak amacıyla, yanına, gece yatmadan alınacak ekstra bir depresan daha verdi..antidepresan seçimi çok ama çok önemli..işinin ehli bir doktor olmayınca hemen insidon yada lustral dayayıveriyorlar..ve inan fulsac ın bende yarattığı etkiler, canlılık,neşelilik,sorunlarla başa çıkma kabiliyeti ve az uyusan da uyku belirtisi olmaksızın performans oldu..yani ben ilacımdan çok ama çok memnun kaldım..tek bir an bile en ufacık kötü bir etkisi olmadı bana..fulsac ve prozac aynı ilaçlar bu arada..sadece marka farklı..fulsac biraz daha ucuz..etken maddeleri tamamen aynı..bence iyi bir psikiyatrla gidersen tekrar kontrol olursan, en iyi ilacı vermesi adına başarılı olurlar diye düşünüyorum..sana da huzurlu ve sağlıklı günler dilerim..

zoitsa dedi ki...

sigara olayına kızıyorum ama süt iyi olmuş:)kızgınlığım geçti:)