4 Ağustos 2010 Çarşamba

15 günün özeti..upuzuuuun post..

selam..

15 gündür post girdiğim yok..hergün, bugün yazacağım, diyorum fakat sıcaklardan öyle bunalıyorum ki, pc ye dokunmak bile istemiyorum çoğu kez..diğer bloglara göz attığımda da eskisi kadar sık güncellenmediğini farkediyorum..havalar gerçekten çok bunaltıcı ve çalışan insanlara çok çok kolaylıklar diliyorum..

temmuz ayının sondan bir önceki cumartesi günü , çok tatlı bir misafirim vardı..zoi, çoktaan postunu girdi o günün..
öğle saatlerinde, evimi, sanki önceden biliyormuşsacasına şıppadanak bulan zoi ile çok keyifli bir gün geçirdik..
kahvaltı sofrasında hem yedik hem lafladık..ardından kahvelerimizle pijamamızla koltuklara yayıldık..
musallat adlı türk korku filmini izledik ve bol bol korktuk muhabbet ederek üç harflilerden..
akşam 7 bucuğa kadar lafladık bol bol..
teşekkürler zoican, ayağına sağlık..yine gel..

sonraki gün yani pazar günü, annemlerle birlikte sabah 9 da kalkıp yollara düştük..tdağdan iki saat uzaklıkta olan enez'e gittik ve vakıflar altına konuşlandık..deniz tek kelimeyle muhteşemdi..su, kadife gibiydi ve tek bir taş, tek bir yosun parçası bile olmayan bir yer burası..yunanistana tam sınırda, 15 kilometre sonrasında yunasitan başlıyor..
önce denize inmeden , koruda güzel bir kahvaltı ettik ..deniz için konuşlandığımız yer,  kumun hemen üstü ve ağaçlıktı, nefisti..mangal yaptık..akşam dönmeden önce de sucuk yaptık..babamın çocukluk arkadaşları ve eşleri de bizimleydi..sohpetler ederek ve 2 kez kipayı da talan ederek, gece 12 yi geçe eve döndük ve iki pazardır da bunu tekrarlıyoruz..
kakao yağı ve
sonsuz güneş sayesinde de güzel bronzlaştım,güneşin zararlarını düşünmek istemiyorum..kemiklerimiz için bol bol d vitamini depoladığımızı düşünmek istiyorum :)

sonraki salı günü de,  yeğenimi yeni yazlıklarına ziyarete gittik..havuza girmedik o gün..tahamla bol bol özlem giderdik.CENT +T :)))
sonraki birkaç gün evde üstüste film izleyrek geçti..uçurtmayı vurmasınlar, dul bir kadın, halka- 2, banyo, araf..gibi filmleri seyrettim ve  içlerinde en özlediğim  " ucurtmayı vurmasınlar" adlı filmdi..nur sürer'in en sevdiğim filmlerindendir ve şiddetle tavsiye ederim..

son 20 gündür ciddi bir uykusuzluk sorunu yaşıyorum ve bu beni çok yordu..misal gece 12 de yatıyoasam en geç 3 bucukta kalkıyorum ve bi daha da asla uyuamıyorum..kullandığım farklı bir ilaca bağlıyorum bunu..yarın yani perşemde dr. kontrolüm var, umarım bu uykusuzluk sona erer ve rahatlarım..
zira, hergün 3 saat uykuyla kocaaa günü geçirmek çok zor..bi yandan terliyorum, bi yandan bunalıyorum ver uyuyamıyorum..buna da şükür..

kıbrıstan dönen tuna'ya gittik bir gün de..hasret gidermeye çalıştık ve ben yine uykusuzluktan yıkılıyordum..umarım en kısa zmaanda uzun keyifli bir geçirip bol bol konuşabiliriz..


bel ağrım son 2 gündür fazla..bunu da havadaki yoğun neme bağlıyorum..aspirin içmenin ağrıyı yok ettiğini aklıma bile getirmezdim, o kadar ağır ilaçlardan sonra..annemin deneme-yanılma yolu ile yeniden keşfettiğimiz aspirini, bildiğiniz ve zararlı olmayacağına emin olduğunuz kronik ağrılarınız için kullanabilirsiniz..

bu pazar da çok güzel bir deniz günü geçirdik..ayrıca annemin de doğumgünü idi..iyi ki varsın, sağlıkla yaşa canım annem..
kardeşimle ben , anneme birer deri çanta aldık..babam güzel bir saat aldı ve eşimden de donmdurmalı pasta..henüz pasta kesip kutlama yapamadık..çünkü kardeşim ev kirası ve faturalarını ödemek üzere ist.daki evinde bikaç gündür..

bol bol karpuz yiyorum son 10 gündür..akşam yemeklerini de hafif ve tek çeşit olarak geçiştirmeye çalışıyoruz..geçen yıl eşimin 10 temmuzda beyin kanaması geçirip felç olmasından sonra , sıcaklardan çok korkar oldum..iyileşmiş olsak da, yine olmayacağını allah bilir..herkes kendine çok dikkat etmeli..
yarın yani perşembe sonraki gün cuma benim ve eşimin dr. kontrollerimiz var..iki gün üstü üste dr.larda oaccağız sanırım..smear test sonuçlarım da bu hafta belli olur artık ..rabbim herkese acil şifalar versin..

                   şimdilik bu kadar..gireceğim postlar mevcut..belki yarın, belki yarında da yakın..

Hiç yorum yok: