20 Ağustos 2010 Cuma

buralardayımm..

selam ..
yorum yazanım bile yok ,zoimden başka:(
epeydir salladım blogumu..
çiçek böcekle dolu ve anaokulu sınıf süslemesi gibi olan blogumu sadeleştirdim..
hastayım,evdeyim..bademciklerim fena şiş,belimdeki ağrı bezdirici derecede,geciken reglin onulmaz pms leriyle meşgul olan bedenim ve ruhum,iki gündür bol ilaç ve bol çay kahve/sigara eşliğinde, pc karşısında pinekliyorum..blogdan bloga koşuyor,o com. senin,bu com. benim zaplıyorum..ehiehi..

 

bugün de evdeyim..1000 miligramlık penos antibiyotik, diclomed jel,hipuroid jel ve etodolak tablet, prozac ve therafluu eşliğinde, koyu bi demlik çay ile kimyasala bulanmış bünyem ile blog blog sürtücem..

3 yorum:

zoitsa dedi ki...

ama merak ediyorum ben o başlığını verdiğin yazıları..

NURAY KIVAN dedi ki...

nilooo beybi geçmiş olsun geçem gün bişeyin yoktuuu..

NİLMOON dedi ki...

nunum, ıkı gundur boleyım canım..belımın acısı bogazlarımdan daha fazla..işin yoksa gelsene bugun..eh artık burdan haberlesıyoruz ya:)

zoim, yazarım canım,,bugunlerde pek yazasım yok, ılla gelir :)sen de yaz amaaaa hani yeni post, hani hani ?