25 Ağustos 2010 Çarşamba

hiç..

bu gecenin ana duygusu . hiç..hiçlik..
dondurucu kış geceleri, içime giydiğim içlik kadar kaşındırıcı ve rahatsız : içlik..
içlik, içten olmaktan değil, sade ve sadece "içte" olmaktan geliyor..
hiçlik de öyle..sade ve sadece hiiç..
***********
bugün farklı bir deneyim yaşadım,  belime, bilir  misiniz bilmem, eski usül bardak çekme yöntemi uyguladı..geçici olarak ağrım geçti..şuanda  jele buladığım cildimin altında sızım sızım sızlayan ve sancıyarak ağrıyan yine yine yine bir belim var..
***********
gece rüyamda, rahim ağzı kanseri olduğumu ve hastane odasında bir doktorun bunu bana pervasızca söylemesini gördüm..ağlayamadım ..çocuğum olmayacak diye korktum..hastane çalışanları ekmek gibi su gibi bahsettiler başıma geleceklerden..kemoterapi bile görmeye başladım..rüyamda bile hastalık acı ve ağrı iile uğraştığıma değil,rüyalarımda bile yorulduğuma yanıyorum..
***********
sabah emin in nrolog kontrolü vardı, kalp tetkiklerinin sonuçlarını götürdük..biten ilacımı aldım,sonrasında seraplaydım..
***********
bu gecenin içeceği : süt ve lipton sallma çay..
bu gecenin zararlısı : bol sigara ve çikolata parçalı bisküvi..
bu gecenin izlenilen filmi : moonlight
bu gecenin duygusu: belirsizlik,bilinmezlik,hiçlik..
bu gecenin kokusu : alo deterjan ve yağ sökücü kokusu..
bu gecenin iyi tarafı : yarın yeni bir güne başlayacak olmayı ummak..
bu gecenin sığınağı: allah,tespih ve zikirler..


NOT: bu karikatürü elço yollamıştı bana..ilk gördüğümde katılarak güldüm..aradan zaman geçti ve bu yazıya şuan koyacak resim ararken, dosyalarımda buna rastldım..gülmedim, gülemedim bu kez..hatta acı duydum desem cok da abartmış sayılmam..zavallıca buldum şimdi bu karikatürü..trajikomedik buldum..
önünü nasıl görüyorsa,hayatı öyle bilen bi hayvan..herkes böyle olabiliyor..olabiliyor..
hatta, böyle değil miyiz zaten hepimiz..

1 yorum:

zoitsa dedi ki...

kıyamam bebeğime beeeen:)benim hiçlik duygusunua yaşayabilecek bir evim bile yok henüz..ev koliler içinde kolilerden atlayıp yatağa sığınıyorum sadece..ve uyuyorum..yapabileceğim tek şey bu