23 Ağustos 2010 Pazartesi

kalıp sabun ve yün banyo keseleri..


dalan
markasını çok sevdiğimi daha önceleri pek çok kez belirtmiştim..hatta firma yetkilisi ile görüşmelerde bulunmuştuk ve sağolsunlar bana o güzel hediye setlerinden göndermişlerdi..bereketli ürünler, öyle ki ,hala kullanıyorum, bol bol tükettiğim halde..
aşşağıda resmini görmüş olduğunuz pembe paket dalan banyo terapi,güllü olan sabunu kullanıyorum suan ve memnunum..

dalan markasının zeytinyağlı ürünleri, özellikle tavsiye ettiklerim arasındaydı fakat bu terapi sabunlar, eski hamam kültürünün tadına bakmanızı sağlıyor ve oldukça ekonomik fiyatlara ,pir-ü pak olmanın keyfini yaşatıyor..

değinmek istediğim asıl konu, artık duş jellerini kullanmadığımdır..evdekileri de bi şekilde tükettim ve artık asla duş jeli kullanmayı düşünmüyorum..

duş jelleri öyle revaçta ki ,her şeklini ve herşeylisini bulmak mümkün..avon mesela, onlarca çeşit duş jeli ile oldukça revaçta..nivea,palmolive,duru,adidas.. onlarca markanın çok güzel duş jelleri var ve bittabi bende yıllardır kullandım bunları..amacım onları kötülemek değil, asla yanlış anlaşılmasın..

fakat ne kadar iyi olursa olsun , hiçbir duş jeli, kalıp sabunlar kadar ferahlık ve temizlik hissi vermedi, veremedi bana..etrafımdaki bikaç arkadaşım da aynı görüşteler ve biz artık tamamen kalıp sabun kullanıyoruz..

herkese tavsiye ediyorum..ayrıca yeni nesil banyo kese ve liflerinden de vazgeçtim..sadece dalan markasının ipek banyo kesesini ve elimin altında halühazırda olan envai çeşit ve şekildeki örgü keseleri kullanıyorum artık..kalıp sabunlar ile, yünlü anneanne keseleriyle liflenip, çocukluk anılarımızı tazeleyelim..

Hiç yorum yok: