7 Ağustos 2010 Cumartesi

lingo lingo şişelerr..

bilenler bilir, cam şişe ve özellikle de karaflara karşı tutkum vardır..
şimdilik sadece 3 tane karafa sahibim..
annemin,anneannemin ve babaannemin biçok karaf,viskilik,likörlük takımı olmasına rağmen, modası geçmiş sayılıp,zamanında çöpü boylayınca, bana da üzülmek düştü..
1 yıldır oluştu bende karaf ve cam şişe tutkusu..istediğim, yeni ve modernize objeler değil..daha ziyade retro görünüme sahip olması ve eski olması beni cezbediyorr..
içine turuncu süs kumu ve birkaç opal taş attığım ufak karafım, buzlu camdan..karaf başlığı normal..ilk aldığım karafım bu..rakılık olarak kullanabileceğim gibi, ben daha ziyade süs olarak kullanmayı seviyorum..
mavi ve ince camdan yapılma olanı da ben aldım..bu karaf değil, karanfillik adı verilen ,tek çiçek konulası bir ürün..nazik,kibar ve küçük..eski zaman havasını hemen koklatıveren bir şişem bu..
diğeri, eski bir komşu teyzenin bana armağan ettiği, almanya menşeili ufak bir karaf..kalın camdan yapılma ve başlığı oturtmalı..bu da kapağı cıkarıldıgında karanfillik olarak kullanılabildiği gibi , tek başına da tek servislik limonata ya da rakı kabı olarak kullanılabilir..
en son, yeşil olan irice karafımı geçen gün ben satın aldım,görünce vuruldum..
inşallah ilerde çoluk çocuğum olursa, ona kalır, belki o da sever..
birkaç rengi mevcuttu ve ben açık yeşil olanı seçtim..iki kişilik limonata,şerbet ya da rakı servisinde karaf olarak kullanılabileceği gibi, tine rakılık ya da şaraplık olarak da kullanıma uygun..
siz de sever misiniz karafları?..
karafınız var mı?

2 yorum:

zoitsa dedi ki...

ay çok güzel bir tutku aslında bu..karafım yok ama köye gidip arıycam bulursam senindir:)

NİLMOON dedi ki...

aslanım zoım..supersinn..inşallah vardır..çok begenırsem bana verme sneın olsunn:)))