22 Ağustos 2010 Pazar

pazar..

ve yine bi pazar..

bu pazarın şarkısı: portofino..

bu pazarın duygusu, sadelik..
bu pazarın gazeteleri, haber türk,sabah,new york times..
bu pazarın içeceği sallama çay ve gerçek sütlü nescafe gold..
bu pazarın bakımı, yüz için yoğun cilt bakımı..

bu pazarın şanslıları, kaka dolu pis suyu değiştirilip,cillop akvaryuma kavuşturulan obez balıklarım..

bu pazarın meyvesi, kavun..tatlı/sert..

bu pazarın eksisi, ağır grip ve şiddetli bel ağrısı..

bu pazarın yemeği, dışarda yenilebilecek herhangi bir menü..

bu pazarın ulaşılamayanı, coşku

bu pazarın yazarı, orhan pamuk

bu pazarın ev hali, genel temiz, derin kirli,eli yüzü düzgün çekidüzenli..

bu pazarın nesnesi, kağıt..

2 yorum:

zoitsa dedi ki...

bayılıyorum senin bu postlarına böyle bi huzur veriyor bi sabun kokuyor sanki

NİLMOON dedi ki...

YİRİM YİRİMM.SABUNUN ÖPER SENİ..
BAZEN ANA SINIFI GIBI YAZIYORUM HAKIKATEN..O ANKI RUH HALIME GORE..BOYLE FERAH KISA VE OZ YAZMAYI BEN DE COK SEVIYORUM AMA BAZEN BAYIYORUM FARKINDAYIM..SEVGILER..