26 Eylül 2010 Pazar

benden..

- Emin'in çok yakın bi abisini kaybettik, şarköyde cenazedeydik..46 yaşındaydı..Özcan İşcan..nur içinde yatsın..

- Nuray'ın okulu açıldı, yolu da zihni de açık olsun..özlüyorum seni nunum :((


- geçen haftadan bu yana, misafirlerimi yemekte ağırladım çok şükür..

hong kong'tan gelen sevgili arkadaşım Duygu ve Semuşu,elço,tülin ve tahayı, haftaiçi öğlen yemeğinde toplama şansım oldu..

yine arkadaşlarımız serap ve evgen'i, haftaiçi akşam yemeğinde,..

ve geçen pazar,
 ist.a gidecek olan annem ve babamı ,yola çıkmadan önce,kahvaltıda ağırlayabildim..


- C' nin bebek mevlüdüne katıldık, çok güzeldi..sağlıkla büyü rüzgar bebek..

- şarköy dönüşü eşimin köyünde 1 gece konakladık..

- iş teklifleri alıyorum fakat güvenemediğimden mütevellid,sağlam bir adım atamıyorum..

- saba tümer'in bayıldığım programı ,cnn türk tvde her gece 23.30 da ..


- ramazan bayramı demişken, geçeli çok oldu ama , normal bir bayramdı..

- bayramın 3.gecesi ,iltihaplanıp dışarıya akan göz akım için korku dolu saatler ile sabaha kadar hastanedeydik..ağrıyan belim ve numarası epey ilerlemiş gözüm için henüz sağlam bir girişimde bulunmadım..ağrı kesicilerle ve jeller ile yaşıyorum..tv yi ise iki karış mesafeden anca seçebiliyorum..

- mwll ile msn de sabahlamalarımız devam  ediyor..


- bugün pazar ve genel olarak iyi hissediyorum sanırım..

iyi pazarlar olsunn..

2 yorum:

yasamladans dedi ki...

oldukça yoğun yaşamışsınız..acısıyla tatlısıyla hayt güzel..sevgiler..:)

NİLMOON dedi ki...

çok teşekkürler yaşamladans..