26 Eylül 2010 Pazar

bu pazar..

- bu pazarın uyanışı : karmançorman rüyalar ile kalkmak ve aşık bi adamın yazdığı notu görmek ..

" çok güzel uyuyodun karıcım, uyandırmaya kıyamadım..seni çok seviyorum..öptüm.."


- bu pazarın kahvaltısı : kızarmış köy ekmeği, az yağlı beyaz peynir,bir kaşık organik bal..

- bu pazarın arzuyla pişirileni : taze keçi sütü ile fırında pişmekte olan kek.. kekin bonusu : üzerine dökmek üzee kenara ayırdığım kocaman 2 bardak sütlü sos..


- bu pazarın olmazsa olmazı : bir tomar gazete, en çok sevdiğim de, sabah ve posta..


- bu pazarın ilk alosu : ist.a gitmekte olan annem babam ve nunuma iyi yolculuklar dileme alosu..

 
- bu pazarın havası : güneşli, yazdan kalma sıcak bir tablo..

- bu pazarın ilk yorumu : http://yasamladans.blogspot.com/

- bu pazarın duygusu : mutlu,olumlu,ılık..

- bu pazarın şarkısı : eyvah eyvah filmini 5 kere seyrettiğimden mütevellid, demet akbağ'ın filmde söylediği şarkı : tatlı tatlı ,çok tatlı, benim adamım çok farklı..:))


6 yorum:

yasamladans dedi ki...

bu PAZARIN İLK GÜLÜMSETENİ DE SİZSİNİZ :)Çok incesiniz..İsmimi göründe çok mutlu oldum ve şaşırdım..teşekkürler..Ayrıca kekten bir parça alırım çayla birlikte :)

NİLMOON dedi ki...

ne güzel bir yorum bu..çok teşekkürler..incelik, size ait..kek ve çay için herzaman beklerim, buyrun, başımın üstünde yeriniz var..kocaman sevgilerrr...

n. ışıl karagöz dedi ki...

selam etkınlık arkadasım gorusemıyoruz ne zamandır

zoitsa dedi ki...

nilayımmm yirim senin pazar postlarını böyle sıcacık oluyo yaa..ben her güne isterim ama:)

ben işte... dedi ki...

Ne güzel bir pazarmış....
Özendim vallahi..

NİLMOON dedi ki...

sevgili ışıl hanım, zoitsam ve sevgili ben işte..hepinize teşekkürler..epeydir yazmak istemiyordum, 1 yorum olsun görmek hoşuna gidiyor insanın..çok sağolsun..