1 Eylül 2010 Çarşamba

bugün..


merhaba..
sağlıklı yaşam ritüellerim devam etmekle birlikte, çook geciken ama nihayet gelen regl dönemi ile biraz coşmuş bulunmaktayım..
dün , mell ve zeysu' ya davetliydim..
güzel bir kahvaltı sofrası ve isviçreden gelen bol çikolata süprizleriyle karşılaştım..

kışlık hazırlıklarım da geldi..gelecek bişeyler daha var sanırım, ellerine sağlık diyorum..
- kurutlmuş domatesler
- tarhana
- kuru yufka
- kesme makarna
- kesme kenar makarna
- domates sosu
- soğan ve sarmısak
- deepfrize koymak üzere, odun ateşinde közlenmiş kırmız biber,yeşil biber, patlıcan
- turşu yaptığım küçük salatalıklar
- keçi peynirleri
- taze fasulye konserveleri

dön dolaş kitap okuyorum bol bol, üzerinden zaman geçmiş olan ve en az 2.ye okuduklarımı tekrar okuyorum haz alarak..
geçen ay ki cosmopoitan dergisi çekimini yapmamışım ve bu ay ki dergim geldi bile..


not: anonim olan temsili fotoğraftaki gibi hissediyorum..

1 yorum:

zoitsa dedi ki...

miss gibi köy ürünleri valla bu sene gidip yapamadık kuskusla kesmeyi sene inşallah gidip yapıcaz köyde