4 Eylül 2010 Cumartesi

36 saattir uyumayan bloggerin durumu:)



vuuuuuuuuu...
ne geceydi yahuuu..

hatta sabah oldu ,hatta 09.30 bile oldu..nunum sizdi koltukta..kalk diyorum yatağa yat, kaldıramıyorum,beyni uyuştu tabi korku filmi izlemekten:)

cuma akşamı yani dün (günleri karıştırdım artık uyumamaktan) nunumla bana gelme planı yaptık..

koca kişisi,gelirken nunumu da kaptı geldi..birlikte yemek yedik, kahvelerimizi çaylarımızı içtik..

köpekleri besledik ve sevdik..

hazır perde asacak birini bulmuşken:) perdeleri yıkadım ve nunum astı sağolsun..

emincan "bu gece uzun olacak size besbelli" deyince ona iyi uykular diledik.

biraz lafladıktan sonra gece 02 suları ehiehiehi çay - çorba yapıp pike altına girip CASE 39  adlı korku filmini izledik ..


tavsiye ediyorum mutlaka ama mutlaka izleyin..

akabinde bi makarna molası verip :)) başka ne izlesek arayışına girdik..aklıma STEPHAN KING in çok sevdiğim kitabı ve filmi olan HAYVAN MEZARLIĞI  geldi.. onu da aradık bulduk ve korka titreye izledik..


saat 06.30 da bu film de bitti ve 7 suları nuray sızıntıya geçti..bi posta da çay demleyip içtik bu arada..hatta yeşil çay ve nescafe de..

ben hala cin gibiyim ,bakalım ne zaman bayılıcam..
uykum olmayınca canım sıkıldı ve tabi işe sardım yine kendimi..

arada bi post gireyim dedim..kimler burada bloglama yapıyor, parmak kaldırsınnnn..

3 yorum:

cicikan dedi ki...

39.dosyayı bende merak ediyorum izleyelim bizde bu akşam kısmetse bari:))

ben işte... dedi ki...

Bu ne enerji...
Maşallah,maşallah..Stephen King filmlerinin hepsini çok severim..Ama case 39 seyretmemişim..Mutlaka seyretmem lazım..Eminim o da çok güzeldir.

Neşetuana dedi ki...

ne zamandır uğrayamıyordum size.
Filmleri ben de merak ettim şimdi :)