2 Eylül 2010 Perşembe

biten ürünler..# 1

tükettiğim ürünlerden bahsetmek istiyorum..bazılarının fotoğraflarını çekmek zor geldi ve - ve ya unutup çöpe attımm..

 
- elseve şampuan ( bidaha almam)

- ipek duş jeli ( kalıp sabuna geçtiğim için evdeki duş jellerini bitiriyorum, o nedenle bi daha almam)

- vichy den iki büyük boy numune sıkılaştırıcı jel ( alınası ürünler ama şuan bunlara para vermek istemiyorum)

- nivea roll-on ( doğumgünü postlarımda ayrıntılı bilgi vermiştim bu ürün hakkında..evet, bi daha alırırm..fazla roll-on tüketiyorum..bunu da tam 2 ayda bitirmişim..şimdi sırada önceden aldığım ve genelde kullandığım-memnun olduğum layd speed stick roll-onlar var..)

- dove therapy yoğun saç bakım kremi ( alınası bir ürün..kokusu ve benim dolaşan saçlarımı açmakla gönlümü kazanan nadir saç kremlerinden biridir..sırada avon bakım kremleri var,onları kullanacağım)

dğerleri için ayrıntılı yazmayı biraz erteliyorum..
görüşmek üzereee..


                                          
                                            elimdeki fotoğrafları ekliyorum, eksik de olsa..

1 yorum:

zoitsa dedi ki...

elseve benim de beğenmediğim bir ürün.
yumoş favorim
alo çamaşırları mavi yapıyordu bir ara beyazları:)
emmak çok kuru geldi bana karbonatı tavsiye ederim