2 Eylül 2010 Perşembe

obsesive-kompulsive arzularrr..

1- tüm evi baştan aşağıya, tek bir nokta bile kalmaksızın, ciflemek, domestoslamak,silmek,süpürmek,ovmak,yıkamak..hortum takıp, duvarları bööle foşur foşur ciflemek..
2- evdeki eşyaları satıp ( yeni sayılırılar ne de olsa) sadece koyu kahve bir bi köşe takımı ve açıklı koyulu bi tv ünitesi almak,tüm çeyizi,eşyayı şunu bunu bi dolaba tıkamak ve isteyenlere vermek..koyu renk shaggy halı ile odayı tamamlamak..
3- evimi olduğu gibi 100.yılda istediğim bir yere çekmek ama parkelerimi, kapılarımı falan da olduğu gibi çekmek..
4- evin doğalgaz tesisatını hemen şimdi çektirmek..
5- böyle derimi yüzercesine hergün keselenmek,hergün yarım saatimi kalıp sabun ve yün lif ile geçirmek..

4 yorum:

zoitsa dedi ki...

anaaamm zevklerimiz bu kadar mı uyuşur yaa

NİLMOON dedi ki...

vvet zoim, bu kadar uyuşur..uyuşmasa anlaşabilir miyiz yavrum? mucuk..

ben işte... dedi ki...

istediğimiz şeylerin neredeyse tamamı aynı...
Çok ilginç yahu..
Sadece birkaçı bende var, gerisi istek listesinde duruyor...Ama ben önce bi ev istiyorum.. Bir evim olsa, bunların hepsi olur zamanla..İnşallah senin isteklerin de en kısa zamanda gerçekleşir.

NİLMOON dedi ki...

SEVGİLİ, BEN İŞTE..
ALLAH HEPİMİZİN İSTEKLERİNİ HAYIRLISI İSE VERSİN CANIM..