19 Ekim 2010 Salı

benden..

sevgili zoi ve sevgili meliha sağolsun, yazmamı isteyen yegane bikaç kişilerden..

yazmadığım son 16 günün içeriği genelde olumsuz ruh durumu olmakla birlikte, bugün açan ılık güneş ,balkonda çayımı sigaramı içip,kuruyan çamaşırların vernelini içime çekerken, bi yazma hevesi oluştu..cümle çok uzun oldu ,anlarsanız yıldızlı pekiyi :)

onun dışında, kardeşim 4 gün buradaydı..yeğenim taşkın ile bende bi öğle yemeğinde görüşebildik, bir de annemlerde beraber akşam yemeğinde..

ctesi öğlen ve akşam ayrı ayrı yemeğe misafirlerim vardı..gece yatıya kaldı dostlarım, sağolsunlar çok güzel vakit geçirdik..sabahladık, film izledik, yedik,içtik,ertesi gün de evde pijamalarla akşamüstüne kadar film,kek,-kahvaltı ve laklak ile vakit geçirdik..

vatan gazetesi "çin ansiklopedisi" veriyor idi, bugün bitti kuponlarım..alıp okumak için sabırsızlanıyorum..

koşturmalı, yağmurlu bir gündü..
bugün evde dinlenme günüm..zira antidpresanlara ek, kaliteli uyku için aldığım ilaçlarım artık bitti ve sabah yine eski düzenim gibi 4 te kalktım..o saatte yaptığım işlere inanmazsınız..ayakkabı dolaplarını düzenleme,çamaşır yıkayıp asma, tıkanan lavaboyu açma,türk kahvesi içip sabaha karşı blog okuma vs..
sabah 7 ye kadar iş yapıp yine uyudum ve 9 bucukta kalktım..


sevgili tontonum Taha, bana teyze demek yerine dayı demeyi seçti, dunden beri buna gülmekten karnım ağrıyor..ısrarla dayı diyor ve " hayır ben teyzeyim" dedikçe, o küçük sosis parmağıyla ve yarım yangalak konuşmasıyla bana parmak uzatarak, " menim dayimsın" diyor..hahahahaha...
bi 10 gün kadar önce de, elçoyla sahilde buluştuk, çay keyfi ve fast food ile tülinin hemen dahil olup yine hemen kayboluverdiği bi gün geçirdik:)
psiko bloggııır sizi öpüyorr...

5 yorum:

zoitsa dedi ki...

yirim ben gülüşünü senin:)
nerdesin kızım ..zaten kahveye gelmiyosun bide buraya da yazmıyorsun !!!
doğum gününde 1 tır vernel alıcam arkadaşıma:)

NİLMOON dedi ki...

nası geleyim kızım ya..sen gel asıl..seni çok bilmiş zoi senii..doomgünümde bana vernel almazsan sorcam ben sana..bi tıra gerenk yok, çok para arkadaş..sen bana bi büyük boylardan al:) seviyorum seni..

RuYaYLa dedi ki...

Aynı doğalgaz kabusunu bende yaşıyorum canım hakedenler hakikatten bulmalı.. Bende ohh demek için sabırsızlıkla bekliyorum.. Şu doğalgaz firmasını arayıp bağırmaktan sesim kısıldı, sinirlerim gerildi offf neyse :) Yaz gerçektende senin yazılarını okumayı çook seviyorum :)

ben işte... dedi ki...

Bence de canım sen yazmaya devam et..Seni okumak çok keyifli.

Adsız dedi ki...

Lütfen yazılarından beni ve benim gibi düşünenleri mahrum etmemeni dilerim.Seni okudukça temizlik yapma duygumu kabartıyorsun hiç üzülme yazılarına sağlık taditat için şimdiden sana Allah koyaklık versin.Meliha