3 Ekim 2010 Pazar

bu pazar..

- bu pazarın kalkışı : musmutlu..


- bu pazarın kahvaltısı :  kaşar, browni intense, 1 demlik çay..
- bu pazarın şarkıları : scorpion's- hotel california, bryan adams- everything ı do, rod steward- all for love, stind- still loving you, barcelona..
- bu pazarın gazeteleri : bittabi posta ve sabah..
- bu pazarın face'si : salih islamboli..
- bu pazarın hayali : mell ile taksim sokaklarında sabahlamak..

- bu pazarın planı : koca kişisi  ile akşam yemeğine gitmek ve değirmenaltı sokaklarında turlamak, migros alışverişi..
- bu akşamın planı : eve dönünce mis gibi pijamaları çekip, çay demlemek ve gazete ve dergileri ayrıntılı okumak, geniş aile'yi izlemek, gece erken yatıp mis gibi nevresimlere sarınıp kitap okuyarak uykuya dalmak..


2 yorum:

ben işte... dedi ki...

Valla şu yazdıklarına imreniyorum..Ben böyle güzel anlatamazdım bir günü..
Ayrıca saçını da güle güle kullan..Eminim bitmiş hali çok güzel olmuştur.

Adsız dedi ki...

Canım nerelerdesin yazılarını okumayı özledim biran önce yazsada bende kayifle okusam.Sevgilerimle Meliha